Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Har lenge brukt lamote strømpebukser som hverdagsstrømpebukser, men synes at kvaliteten har blitt dårligere den siste tiden... Synes at de rakner etter et par vasker. Har tidligere brukt 3pk/5pk fra HM, men synes at de er ennå simplere. Noen som har tips om hvilke som er bra?
onyx Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Jeg bruker helst kvalitetsstrømpebukser til hverdags. Synes de holder bedre på fasong og farge i vask, og tåler generelt mer slik at det lønner seg i lengden. Favorittmerker er Falke og Wolford. Veldig spesielle strømper etc jeg vet ikke blir brukt ofte/mye synes jeg ikke gjør noe om er billige.
Gjest Ludmila Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg bruker helst kvalitetsstrømpebukser til hverdags. Synes de holder bedre på fasong og farge i vask, og tåler generelt mer slik at det lønner seg i lengden. Favorittmerker er Falke og Wolford. Veldig spesielle strømper etc jeg vet ikke blir brukt ofte/mye synes jeg ikke gjør noe om er billige. Bruker heller strømper med strømpeholder. Kanskje litt dyrere, men dersom jeg kjøper flere like par blir det kanskje ikke dyrere i lengden? Det er jo sjelden at begge strømpene går samtidig?! Dessuten føler jeg meg mye mere sexy.
Aurela Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Jeg anbefaler å spandere på deg noen litt dyrere strømper, for de holder gjerne mye lenger, så det lønner seg i lengden. Prøv å få tak I Sissi-strømpene, de er kjempe bra. Hvis du ikke finner disse, ville jeg gått over til Oroblue, disse finner du på Cubus, og har også bra kvalitetet, men slår ikke Sissi, mener nå jeg :gjeiper: Ps: de er ikke så dyre heller. I nærheten her, får man 20/30denier (?) til en hundrelapp..
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Prøv mytights.com, de har kjempeutvalg, og de trekker ut engelsk moms og sender portofritt. De har masse gode merker som ikke er for dyre. Min favoritt er Falke for alle tykkere strømpebukser, de holder lenge! Transparenze for ullstrømpebukser, og Aristoc og Pretty Polly for tynne strømperbukser. Langt over kvaliteten til La mote og kjedebutikkene. Siden jeg fant websiden til mytights kjøper jeg alt der. Jeg liker godt å gå i kjole og skjørt så jeg bruker mye strømpebukse, og nå om vinteren er det strømpebukse under buksa også. Orker ikke å fryse
miss me Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Prøv mytights.com, de har kjempeutvalg, og de trekker ut engelsk moms og sender portofritt. De har masse gode merker som ikke er for dyre. Min favoritt er Falke for alle tykkere strømpebukser, de holder lenge! Transparenze for ullstrømpebukser, og Aristoc og Pretty Polly for tynne strømperbukser. Langt over kvaliteten til La mote og kjedebutikkene. Siden jeg fant websiden til mytights kjøper jeg alt der. Jeg liker godt å gå i kjole og skjørt så jeg bruker mye strømpebukse, og nå om vinteren er det strømpebukse under buksa også. Orker ikke å fryse hørtes spennende ut.......men det blir vel toll hvis man handler over 200,-
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 hørtes spennende ut.......men det blir vel toll hvis man handler over 200,- Så lenge de sender portofritt legger jeg inn flere bestillinger slik at det blir under 200
miss me Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Så lenge de sender portofritt legger jeg inn flere bestillinger slik at det blir under 200 bra side, men hvilke tykke strømpebusker bruker du å bestille?, har det leggvarmere også?
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 bra side, men hvilke tykke strømpebusker bruker du å bestille?, har det leggvarmere også? Har bestilt tykke strømpebukser fra Falke og Artisoc, veldig bra, myke og varme..Liker godt veldig med ribbestrikk, stiilige.. Bruker stort sett 40-50 denier under buksa hvis det er skikkelig kaldt... Ribbestrikkede til skjørt. Jeg har også kjøpt ullstrømpebukser fra Trasparenze, gode og varme til kjole/skjørt.. Tror ikke de har leggvarmere..
miss me Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 Har bestilt tykke strømpebukser fra Falke og Artisoc, veldig bra, myke og varme..Liker godt veldig med ribbestrikk, stiilige.. Bruker stort sett 40-50 denier under buksa hvis det er skikkelig kaldt... Ribbestrikkede til skjørt. Jeg har også kjøpt ullstrømpebukser fra Trasparenze, gode og varme til kjole/skjørt.. Tror ikke de har leggvarmere.. Takk for tips. Blir nok til å bestille. Hva heter de i ribbestrikke fra falke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå