Gå til innhold

kjolefremvisning

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er min kjole. Glede rmeg SÅ til å ha den på! :hoppe:

Kjolen foran

Kjolen bak

Har satt inn bilde av en annen kjole tidligere, men prøvde en som lignet og den var ikke fint på... Forelsket meg heller i denne jeg da :-D

Skrevet
Stemmer det. Googlet meg frem til et bilde av den her

Ja da var det den kjolen jeg prøvde...har nemlig ikke funnet den jeg har kjøpt her i norge (før nå..) så jeg prøvde din og kjøpte min i usa.. :gjeiper:

Skrevet (endret)
Her er min kjole:

http://www.divax.no/picview.asp?pid=845

Den er ikke som alle andre kjoler, men akkurat det jeg lette etter. Jeg liker det enkelt, og ville ikke ha bare armer. Liker ikke armene mine. Denne går også litt utover fra båndet som går under brystet (båndet er dekket med blanke stener) så da klarer man å puste den dagen og :)

For en helt utrolig nyyydelig kjole!! Et bevis på at det enkle ofte er det beste, og i dette tilfellet, vakreste. Lykke til! :)

Endret av NullHull
Skrevet
Her er min kjole. Glede rmeg SÅ til å ha den på! :hoppe:

Kjolen foran

Kjolen bak

Har satt inn bilde av en annen kjole tidligere, men prøvde en som lignet og den var ikke fint på... Forelsket meg heller i denne jeg da :-D

Fiiiin :)

Skrevet

Åh! Så utrolig mange fine kjoler! Likte spesielt godt sandra og amadea sin jeg - men alle er jo nydelige! Selv har jeg valgt en veldig enkel kjole som jeg selvfølgelig synes er helt fantastisk:) Her er link: http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/sanpatrick08/ Kjolen min heter "BAHIA" (Står alfabetisk - tre bilder av den) Lykke til med brudekjoleshopping da! Utrolig mye fint og forskjellig rundt omkring, så du finner helt sikkert en du vil ha:)

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
har du kjøpt kjolen din der?!?

nope

Skrevet

Jeg har samme kjole som Sandra, den er så utrolig nydelig :)

Gjest Gjest_frøken fryd_*
Skrevet
Ja da var det den kjolen jeg prøvde...har nemlig ikke funnet den jeg har kjøpt her i norge (før nå..) så jeg prøvde din og kjøpte min i usa.. :gjeiper:

Hehe.. jeg kjøpte min fra en butikk i usa også.. aldri om jeg lar meg lure av brudesjappene som mener at 14000 kr er en fornuftig pris for en maggie kjole. Er jo noe spesielt at amerikanske butikker kan kjøpe,importere kjolen til USA for deretter selge den og sende den til Norge og likevel knuse de norske prisene. Jeg betalte ikke en tredjedel av norsk pris (selv etter shipping og moms!)

Skrevet
Her er min kjole:

http://www.divax.no/picview.asp?pid=845

Den er ikke som alle andre kjoler, men akkurat det jeg lette etter. Jeg liker det enkelt, og ville ikke ha bare armer. Liker ikke armene mine. Denne går også litt utover fra båndet som går under brystet (båndet er dekket med blanke stener) så da klarer man å puste den dagen og :)

Ååå, den var knallfin:) jeg liker heller ikke armene mine, så det blir alltids sjal eller armer når jeg skal ha kjole! Så enkel, men likevel ikke sånn som alle andre:) Hadde jeg skulle hatt et stort bryllup måtte jeg npk prøvd den der jeg å:)

En annen ting, du har sånn nedtellig til bryllupt, hvordan får du til det? Får bare til å lage "plakat" så det står at jeg snart gifter meg, ikke dagene som er igjen...

Gjest Eline80
Skrevet
Ååå, den var knallfin:) jeg liker heller ikke armene mine, så det blir alltids sjal eller armer når jeg skal ha kjole! Så enkel, men likevel ikke sånn som alle andre:) Hadde jeg skulle hatt et stort bryllup måtte jeg npk prøvd den der jeg å:)

En annen ting, du har sånn nedtellig til bryllupt, hvordan får du til det? Får bare til å lage "plakat" så det står at jeg snart gifter meg, ikke dagene som er igjen...

Takk for det, er veldig fornøyd med den :)

For å få sånn nedtelling går du øverst på siden her, på linja der du finner "mine innlegg" osv. Der står det "Ticker" lengst til høyre. Klikk på den så får du beskjed om hva du skal gjøre videre. Når du har laget en kopierer du den teksten, html eller hva det heter, den koden som kommer opp, og legger den inn her på dine egne innstillinger under "signatur". Hørtes kanskje litt tungvint ut, men var ikke så vanskelig :)

Gjest brud 08
Skrevet (endret)

Dette er min kjole. Skal endre litt på den :)

Vedlegget er slettet ihht våre regler om kopirett.

Camilla (mod)

Endret av Camilla
Skrevet

OI

Så mange flotte kjoler det var her. :)

Nydelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...