Gå til innhold

kjolefremvisning

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har fortsatt ikke funnet drømmekjolen min og trenger litt inspirasjon fra dere bruder som har kjøpt eller sett den ultimate brudekjole.

Vil du vise bilde av din kjole?

Noen som har kjøpt/ skal selge Demetrios style 933? Har du link til denne kjolen? Synes den er så vakker.

Endret av Lykkelita
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne ha hjelpt dej her... Men he nok ikkje fonne min egen drømmekjole enda :(

Skrevet (endret)

Den var nydelig og ikke som alle andre Mia83.

Endret av Lykkelita
Skrevet
Den var nydelig og ikke som alle andre Mia83.

Takk for det! :klem:

Så den bare helt plutselig da jeg skulle prøve kjoler.. Falt veldig for den, så det ble bare så jeg prøvde den.. hehe. Gleder meg til å bruke den på dagen min!!

Den kjolen du har sett deg ut er nydelig den også! Ordentlig prinsessekjole! :jepp:

Gjest snazaroo
Skrevet

Flotte kjoler dere har valgt!

Jeg tok den aller første jeg forelsket meg i, har bare prøvd den. Den var helt perfekt for meg, syntes jeg da :bryllup:

Her er min kjole

Skrevet
Flotte kjoler dere har valgt!

Jeg tok den aller første jeg forelsket meg i, har bare prøvd den. Den var helt perfekt for meg, syntes jeg da :bryllup:

Her er min kjole

Skjønner godt at du har valgt den kjolen,vakker.

Gjest snazaroo
Skrevet
Skjønner godt at du har valgt den kjolen,vakker.

Takk!

Gjest Eline80
Skrevet

Her er min kjole:

http://www.divax.no/picview.asp?pid=845

Den er ikke som alle andre kjoler, men akkurat det jeg lette etter. Jeg liker det enkelt, og ville ikke ha bare armer. Liker ikke armene mine. Denne går også litt utover fra båndet som går under brystet (båndet er dekket med blanke stener) så da klarer man å puste den dagen og :)

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Her er den store kjoletråden som har blitt dyttet litt langt ned.

(og den inneholder selvsagt kjolen min)

Skrevet
Her er den store kjoletråden som har blitt dyttet litt langt ned.

(og den inneholder selvsagt kjolen min)

har du kjøpt kjolen din der?!?

Skrevet

Takk Pia 30.08.08

Gjest Gjest_frøkenfryd_*
Skrevet

Åhh.. du har nesten samme kjolen som jeg kjøpte her forleden dag, bare min er en eldre modell som er smalere over skuldrene (utgått nå, ble erstattet av din modell). Kjolen er nydelig.

Skrevet
Åhh.. du har nesten samme kjolen som jeg kjøpte her forleden dag, bare min er en eldre modell som er smalere over skuldrene (utgått nå, ble erstattet av din modell). Kjolen er nydelig.

heter den grace ann?

Skrevet (endret)
Her er min kjole:

http://www.divax.no/picview.asp?pid=845

Den er ikke som alle andre kjoler, men akkurat det jeg lette etter. Jeg liker det enkelt, og ville ikke ha bare armer. Liker ikke armene mine. Denne går også litt utover fra båndet som går under brystet (båndet er dekket med blanke stener) så da klarer man å puste den dagen og :)

Denne kjolen var nydelig!!

Her er min kjole. :)

nå er det bare en måned igjen til jeg faktisk skal bruke den!!! det blir spennende!

Bildet er slettet ihht våre regler om kopirett.

Camilla (mod)

Endret av Camilla
Gjest Bridetobee
Skrevet

Nyydelig kjole Sandra!!

Her er min kjole. Benjamin Roberts 2007 modell som skal brukes til sommeren.

PS: Den er Ivoryfarget i virkeligheten med et organza stoff med roser over hele kjolen (ser litt grå ut på bildet):

http://www.aliyarose.co.uk/br915.htm

Gleder meg såå til å ha den på meg på den store dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...