Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

okei, greia er, jeg har jo holdt på med en fyr lenge, men bare flørta og kødda. men så dro vi på date. i mine øyne gikk det bra det.. vet ikke helt hva han mener om den saken. men det er snakk om en date nr. 2.. og det er jo i og for seg bra.

men i dag var han så frekk hele tiden. og jeg vet jo at han er litt sånn køddefrekk av natur. men jeg følte liksom at det ble sånn fjortis flørting. var det fjortis flørting eller bare rett og slett frekkhet? han sa det jo på en køddete måte, så tror ikke han mente noe med det. men likevel.

hva syns dere om å date flere samtidig? jeg har fått tilbud om date fra 2 andre karer, men får meg liksom ikke til å gjøre det, fordi ser ikke poenget da jeg er intressert i han første! (selv om det virker som han driver med andre da han ikke gidder møte meg engang når vi er på byen samtidig bare noen kvartaler unna hverandre)

ja.. jeg blir bare så forvirra. jeg vet jo at det mest fornuftige ville være å gi han opp når han gir meg så miksede signaler. tenkte å spørre han rett ut i morgen om det er no vits i at jeg driver med dette i det hele tatt, tror dere det er no lurt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde truffet en gutt jeg virkelig likte hadde jeg ikke hatt lyst til å date andre. Det er bare en for meg. Jeg synes det er et dårlig tegn at du har LYST til å date andre. Da ville nok jeg avsluttet den flørten først før jeg startet en ny. Tror det er best for både deg og han du dater nå og en evt. gutt.

Skrevet

Ikkeno galt i date flere samtidig, snarere tvert i mot. Så lenge det ikke er seriøst mellom dere skulle det bare mangle at du sjekker andre muligheter. Synes også dere virker ganske unge, tenker at det er nå du kan sparke fra deg, gå ut litt bredt og ha det gøy

Skrevet

En god grunn til å date flere samtidig (selv om det kan virke nokså unaturlig for oss trauste nordmenn...) er at man ikke knytter seg sånn opp mot EN person. Spesielt siden han du likte best virket til å være litt vinglete.

Da får DU spredd fokuset litt, på flere enn ham, og da er det ikke SÅ viktig lenger hvis han skulle vise seg å ikke være så bra.

Og HAN vil kanskje merke at du er mindre "på" ham, at han ikke har deg rundt lillefingeren lenger, og da blir han kanskje litt mer fascinert av deg, da slår kanskje jaktinstinktet hans inn? Det ville i allefall ikke vært første gangen at slikt skjer.

Og kanskje finner du ut at en av de andre er mer rett for deg?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...