Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og skal bestille fra nett (igjen, hehe), denne gangen til min samboer, som ikke selv har peiling på hva han skal ha. Jeg vet heller ikke, og jeg finner ingen steder på strawberrynet hvor det står mens skincare. Gidder ikke gå gjennom alle merkene for å finne en krem for menn.. Den skal jo helst koste under 200 også da. Hva bruker mennene/guttene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo er svært fornøyd med herreserien til BodyShop.

Han har så silkemyk og fin hud nå.

Han bruker også barberkremen derfra.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Min kjære har knusktørr hud, og liker veldig godt en balm fra Clarins, i pumpeflaske. Ellers går det på Skin Smoothing Cream fra Dermalogica.

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet
Sitter og skal bestille fra nett (igjen, hehe), denne gangen til min samboer, som ikke selv har peiling på hva han skal ha. Jeg vet heller ikke, og jeg finner ingen steder på strawberrynet hvor det står mens skincare. Gidder ikke gå gjennom alle merkene for å finne en krem for menn.. Den skal jo helst koste under 200 også da. Hva bruker mennene/guttene deres?

Kjæresten min bruker cliniderm instant moist face cream. Kjøpes på apotek. Den fikk best i test.

Skrevet

Jeg bruker men-u Matt Moisturiser. Syns den funker bra, er ikke for tykk og fet, men gir likevel bra med fuktighet. Får litt blank hud i blant, men denne hjelper ganske bra mot det syns jeg.

Skrevet
Min kjære har knusktørr hud, og liker veldig godt en balm fra Clarins, i pumpeflaske. Ellers går det på Skin Smoothing Cream fra Dermalogica.

Hei! :)

Er det denne tro?

http://oth.strawberrynet.com/productDetail...30&goChar=C

Lurer på om jeg skal bestille til min fjortis..han har tørr hud med litt typiske tenåringsgreier. Står at den passer for alle hudtyper.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet
Hei! :)

Er det denne tro?

http://oth.strawberrynet.com/productDetail...30&goChar=C

Lurer på om jeg skal bestille til min fjortis..han har tørr hud med litt typiske tenåringsgreier. Står at den passer for alle hudtyper.

Den likner, i hvertfall. Det er en ganske rik krem, men den er ikke så veldig fet, og her i huset ble spesielt pumpeflasken tatt godt imot. :)

Skrevet

Min kjære bruker hudpleieserien til Hugo Boss, og er veldig fornøyd. Han bruker såpe, skrubb, gel og etterbarberingsbalsam. (I hvertfall innimellom. ;) )

Skrevet
Den likner, i hvertfall. Det er en ganske rik krem, men den er ikke så veldig fet, og her i huset ble spesielt pumpeflasken tatt godt imot. :)

Ok, takk for svar! Da tester jeg denne. Det blir hans første levering fra Strawberrynet! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...