Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Dette spørsmålet er rettet mot de som ikke er i et forhold som gløder av nyforelskelse. -Tenker dere på partneren når dere har seksuelle fantasier? Jeg elsker min mann og jeg synes han er flott, men jeg fantaserer aldri om han. Tenker på andre menn, tidligere partnere og opplevelser, "hodeløse" menn, men aldri min partner. Nå regner jeg ikke med at han fantaserer om meg heller, selv om han sier det hender. Men det bekymrer meg ikke, fantasiene får han ha i fred. Det har skjedd at jeg har våknet opp midt i en seksuell drøm og faktisk drømt om sex med min partner.Mer at jeg lengter etter han, følelsesmessige drømmer. Men jeg klarer bare ikke å gi han inpass som fantaseringsobjekt når jeg er i våken tilstand.
Vici Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har lest et sted at det ble gjort en undersøkelse blandt par (velfungerende forhold) som kom fram til følgende: Damene fantaserer om andre menn (gjerne skuespillere etc.) Mennene fantaserer om dama si. Det er garantert ingen fasit. Men undersøkelsen ga dette resultatet. Husker ikke hvor jeg leste dette...
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Jeg fantaserer sjelden om kjæresten. Som oftest om ikke-eksisterende personer (kropper uten gjenkjennelige ansiktstrekk).
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har lest et sted at det ble gjort en undersøkelse blandt par (velfungerende forhold) som kom fram til følgende: Damene fantaserer om andre menn (gjerne skuespillere etc.) Mennene fantaserer om dama si. Det er garantert ingen fasit. Men undersøkelsen ga dette resultatet. Husker ikke hvor jeg leste dette... Så merkelig - jeg har det motsatte inntrykket, også når jeg leser hva andre her inne mener i lignende tråder. Jeg er altså kvinne, og fantaserer alltid om mannen min. (Har prøvd å vri det bort fra ham et par ganger, og eksperimentere med andre menn i tankene, men det føles bare tåpelig og rart, og jeg mister tenninga.)
Gjest SMann Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er mann og fantaserer sjelden om min partner selv om alle mine beste opplevelser i virkeligheten er med min partner. I fantasiene bryter jeg grenser, også de som jeg aldri ville gjort i virkeligheten. Vanligvis er fantasiene om "anonyme" personer. Noen ganger knyttes det mot små opplevelser hvor jeg drømmer videre om hva som kunne hendt. Ofte kan virkeligheten ødelegge fantasiene. Jeg var for en del år siden på en swingers klubb i utlandet. Jeg var naken og invitert til å ha sex med et svært vakkert par. Dette har alltid vært en av mine største fantasier. Jeg avslo å ha sex med paret. I ettertid har dette gitt næring til mange av mine beste fantasier. Jeg har andre fantasier som har blitt realisert. Etter at de har blitt realisert "taper" fantasiene seg for meg. Tidligere har jeg vært en del på nakenstrender og sett mange nakne vakre kvinner. I fantasiene kaller jeg heller frem minner fra opplevelser hvor man ser noe og tenker seg resten.... :rødme:
Gjest Mysticgirl Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Veldig ofte om mannen min, men også om hodeløse personer, som ikke er virkelige på en måte.
Suzy Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Aldri om partner eller noen jeg kjenner, eller kan identifisere.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Herregud, ja, har det akkurat sånn som deg! Har vært sammen og gift i maaaane år (7 års ekteskap). Og har aldri vært utro, kan ikke tenke meg det heller. Men var skikkelig tent på en annen fyr for ikke så lenge siden, men gjorde ingenting med det. Og gjett om det ga næring til fantasien... Hva det er med oss det vet jeg ikke, men jeg vet at jeg elsker mannen min og jeg har også slike drømmer som du - om mannen min. Så da er vi iallefall to som er rare - du og jeg! Ps! Om mannen min har slike drømmer så vil jeg ikke vite om det
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2008 #12 Skrevet 30. januar 2008 De som bare fantaserer om kjæresten sin, må jo ha utrolig dårlig fantasi.
FantasDick Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 Jeg fantaserer kun om partneren min, nå som jeg er i et forhold. Tidligere fantaserte jeg om andre også, men nå får jeg det ikke til. Men jeg er fornøyd, jeg! Trenger ikke fanatserer så mye heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå