Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til reising med småbarn.

Skal ut å fly alene med min 1åring, eller nesten 1,5år da vi skal reise.

Gruer meg litt til mellomlanding og venting på flyplass i 4 timer..... Kan prøve å unngå at mellomlandingen blir så lang. Selve flyturene blir ikke lange, bare 1,5 timer og ca 1 time på en dag. Pluss en times togtur osv, så det blir reising fra morgen til kveld....

Får man låne triller på de fleste flyplasser (gardemoen?)

Hvordan er det å sende sportsvogna med fly? Hva om den blir ødelagt, hva bør jeg ordne på forhånd?

Noen som vet om det er vanlig å leie ut bilstoler for bare noen dager?? event, hvor? kanskje bilutleie? noen som vet ca priser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå reiste jeg med barn på 6 måneder da, men det gikk i hvertfall kjempefint. På mellomlandingen brukte vi god tid på stellerommet, kjøpte litt mat, gikk rundt og så på folk og vips var det på tide å gå ombord i neste fly.

Skal du reise innenlands eller utenlands? Jeg mener jeg så en rekke triller nedover innenlands-siden på gardermoen da jeg var ute og reiste i januar. Ellers så kan barnet muligens fremdeles få plass i bagasjetrillene?

Det gikk kjempefint å ta med sportsvognen vår til Tunisia i hvertfall, men jeg spanderte på meg 2 slike poser som man kan kjøpe når man har spesialbagasje. Betalte 25kr per stk fra en lokal flyplass med Wideroe - mens SAS på Gardermoen skulle ha 50kr per stk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...