Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Litt usikker på om jeg stavet det rett men.. Hvilke erfaringer har dere. Vurderer å investere i skikkelige hudpleieprodukter.
Nemesis Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Det skrives exuviance. Både jeg og kjæresten min bruker produkter fra denne hudpleieserien. Liker den veldig godt, spesielt masken rejuvinating mask!
BeautyQueen Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Ja , den masken er utrolig bra. Og Exuviance er et bra merke. Bruker rens, tonic,dagkrem & nattkrem derifra . Fått ganske fin hud av det , og mindre urenheter.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Helt enig,har brukt de i 2 år. Har finere hu nå enn da jeg var 25.er 45 nå- nattkrem,øyenkrem,maske,renwal pumpeflaske fukt- Kjøp på beautybridge.com billig og du får også 10 prosent nå-
Gjest Gjest_hannemor_* Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Helt enig,har brukt de i 2 år. Har finere hu nå enn da jeg var 25.er 45 nå- nattkrem,øyenkrem,maske,renwal pumpeflaske fukt- Kjøp på beautybridge.com billig og du får også 10 prosent nå- Har forsøkt å bestille herfra; men etter å ha ventet nesten to uker gikk jeg på nett for å sjekke bestillingen...Og den er kansellert; visstnok pga. regelen om at de ikke sender utenfor US. Hvordan kan dette ha seg når det er mange andre på forumet som bestiller? Noen som har mottatt nylig?
miss vims Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Har brukt merket i litt over et år nå og er fornøyd. Fikk pakke fra beautybridge for ca 1 uke siden med disse produktene. Bestiller alltid derfra...
Parfumfreek Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har brukt Exuviance rundt 1 år, og er veldig fornøyd. Kjøper alle produktene på Ebay, fra forskjellige selgere. Prisene er latterlig billig i forhold til her
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Dere som handler hos beautybridge hus coupon code easter10 og få 10 % til 23 mars.
Nienna83 Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 Dette står det på beautybridge.com sine sider: International Customers please note: Exuviance brand products can not be sold or shipped outside the United States due to various foreign, regulatory and legal considerations. Ergo får man ikke bestilt til Norge lenger due to regulations.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2008 #10 Skrevet 20. mars 2008 Dette står det på beautybridge.com sine sider: International Customers please note: Exuviance brand products can not be sold or shipped outside the United States due to various foreign, regulatory and legal considerations. Ergo får man ikke bestilt til Norge lenger due to regulations. Dette har det stått i 2 år ,men har fått bestillt for det,
Nienna83 Skrevet 20. mars 2008 #11 Skrevet 20. mars 2008 Da forbeholder de seg vel retten til å kunne nekte å sende deg varene dersom det passer dem slik.
Gjest Frk.Marie Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har brukt dette merket i fire måneder og er faktisk ikke fornøyd. Dagkremen ruller av huden selv om jeg tar lite på og lar den trekke inn før jeg sminker meg. Dessuten merker jeg ingen forskjell på huden. Dessverre, men godt den funker for folk flest:)
Parfumfreek Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har brukt dette merket i fire måneder og er faktisk ikke fornøyd. Dagkremen ruller av huden selv om jeg tar lite på og lar den trekke inn før jeg sminker meg. Dessuten merker jeg ingen forskjell på huden. Dessverre, men godt den funker for folk flest:) Er det Exuviance Fundamental Day-Creme du har brukt? Den er håpløs! Ingen av de andre kremene i merket ruller av som denne gjør. Selv ikke Fundamental Day-Fluid. Fundamental-serien er for supersensibel hud, og så lenge man ikke har det - er Essential Day-Creme + Fluid helt super. Jeg bruker både krem, maske, rens, foundation og litt av hvert annet, og er kjempefornøyd. Det virker sikkert ikke likt på alle - men jeg har endelig funnet det som passer min hud. Men til dere som ønsker å prøve: Kjøp ikke Fundamental-krem hvis ikke huden er supersensibel (ok, fluid-varianten er grei) Jeg har sensibel hud, men bruker Essential-serien.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 25. mars 2008 #14 Skrevet 25. mars 2008 Exuviance passet ikke for meg; huden ble stram og blank selv om jeg brukte produktene for tørr hud, og etterhvert fikk jeg vonde kviser langs kjevebenet som jeg fortsatt har merker etter, et halvt år senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå