Gå til innhold

Jeg Hater Pergo.....!

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_mie
Skrevet

er inne i min 3 pp med pergo. tok en pause i desember, for så å begynne igjen nå i januar. de forrige 2 rundene la jeg på meg ca 10 kilo-og alt rundt midjen.

så i jula levde jeg på "brød og vann" og slanket som bare pokker + at jeg trente som en idiot for å komme ned igjen noen kilo. bestemte meg for å kjøre en minimal kalori diett nå i pp med 3 runde pergo og hva skjer: jo jeg har prestert å gå opp 4 kilo !!!! alt legger seg rundt midjen. jeg fatter det ikke. ihh til mitt treningsregime og kosthold skulle jeg ha gått ned iallefall 3 kilo denne måneden, men nei!

og jeg er hverken treningsnarkoman eller anorektiker.

når man så er litt overvektig i utgangspunktet / ca 10 kilo før Pergo) og man vet at man har vanskeligere for å bli gravid hvis man er overvektig. hvordan i alle dager skal de gå når man da blir smellfeit av disse hormonene.

dere som har gått på Pergo: har dere fått av disse kiloene igjen?

jeg blir helt motløs. føler meg som en flodhest- jeg nekter å utsette kroppen min for flere slike kilo. det er jo helt forferdelig !

Videoannonse
Annonse
Gjest En som vet hvordan du hr det
Skrevet

Jeg har ikke annet å si til deg enn at livet ikke er rettferdig.

:tristbla::troest:

Skrevet

Dette hørtes slitsomt ut! Jeg føler med deg.

Hva er det som skjer med Pergo - går forbrenningen ned eller matlysten opp, eller? Kunne være interessant å vite mer om dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...