Gjest pirjo Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Datteren min har korketrekkerkrøller som floker seg veldig lett, i tillegg er hun fryktelig hårsår. Ikke noen god kombinasjon akkurat, det har falt mange tårer foran speilet - både fra mor og datter må jeg innrømme... Vet noen av dere om et godt produkt som kan brukes i håret for å få noenlunde orden på disse viltre lokkene???
Nausicaä Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Balsam, balsam og atter balsam. Problemet med krøller er at de fort blir tørre og derfor mer flokete. Jeg hadde sånn hår du beskriver da jeg var yngre, og jeg fikk ikke dreisen på det før langt uti tenårene. Ikke gre håret hennes ellers enn i dusjen, en stund etter at du har tatt balsam i (men før du skyller ut). Gre med en bredtannet kam (Ca 20 kr på index). Om du fletter håret/setter det opp vil det ikke floke seg så lett, forresten.
Munachimso Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Veldig mange som skryter av denne siden: http://www.mixedchicks.net/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå