Gå til innhold

Forrandringer fra utleier av selskapslokale.

Anbefalte innlegg

Gjest gjest grrr
Skrevet

Vi skal ha bryllupsfest på risvollen. Når vi booket lokale og helt til nå har det stått at leietaker kan stå for all drikke.

Nå har de på hjemmesiden sin forrandret at vi kan holde alkohol, men må kjøpe mineralvann av dem for 28 kr flasken og kaffe 25 kr pr gjest.

Dette var jo ikke det vi har gått ut fra og en av grunnene til at vi valgte dem var jo at kunne ta med alt slikt selv, ellers kunne vi jo valgt et annet sted! Dessuten har de økt leien med 500 kr.Hva kan vi kreve? vi har ikke skrevet noe kontrakt med dem men betalt halve leiebeløpet i depositum da vi booket for 1/2 år siden. Dessuten har de vært skikkelig dårlig til å gi info og ha møtet ang planlegging osv. Noen andre som skal ha selskap der? Og hva ville dere gjort? Kan de bare forrandre dette og har man noe krav?

Videoannonse
Annonse
Gjest snazaroo
Skrevet

Dersomd e forandret reglene etter at dere hadde booket der, kan jo ikke de nye reglene gjelde dere vel?

Jeg hadde blitt skikkelig forbanna.

Dumt dere ikke har skrevet under på noe da. Men muntlige avtaler er vel like bindende som skriftelige?

Håper det ordner seg for dere.

Skrevet

At de har forandret på hjemmesiden sin er jo greit nok. Men det er ikke sikkert at de (dersom de er profesjonelle...) endrer på allerede eksisterende avtaler for det. Ta kontakt med de og spør. Og dersom de sier at de nye prisene etc ikke gjelder for dere, så be om å få det skriftlig.

Skrevet

Jeg hadde liknende problem med mitt lokale også. Men hvis man får et prisforslag, er det ikke lov og overskride det med mer enn 10%

Og en godtar prisforslaget når en booker lokalet på grunnlag av prisforslaget.

Så jeg tok kontakt med de og forklarte dette, og fikk det til den orginale prisen.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...