Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det var igrunnen bare det jeg ville si: til dere som venter med lengsel og smerte og alt det der: Boots åpner i morgen! I lillestrøm mener jeg å huske det var. Stor annonse i vg idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at Boots åpner her til lands er jo en god nyhet, men jeg er spent på hvilke produkter de kommer til å ta med til Norge... Jeg stiller meg foreløpig litt tvilende til at de vil ha de merkene jeg pleier å hamstre på Boots i England - Bioré, Bach (Rescue Remedy), Benefit og Aussie, f.eks... Og medisiner som ikke er tillatt her til lands vil de jo heller ikke ha, som bihule-piller, blant annet. Så vidt jeg har skjønt er det først og fremst sine egne merker de vil ha - No. 7, Botanics, etc?

Førstemann til Lillestrøm i morgen får avlegge detaljert rapport! ;)

Skrevet

Åååh! :D *Håpe det åpner nettbutikk også, eller sender fra England og derfor har gode priser og stort utvalg*

Deler av No.7 og Botanics blir jo allerede solgt på SparKjøp.

Gjest StockDama
Skrevet

Eh? Hæh..? Aldri hørt om dette før, har du link til en nettside der man kan se hva de har?

Skrevet

Blir spennende se hvilke produkter de får.

Leste at Kicks åpner i oslo sentrum 2 uke i mars... :)

Skrevet
Blir spennende se hvilke produkter de får.

Kva er Kicks? :klø:

Skrevet

Jeg har aldri forstått fascinasjonen av Boots. Jeg har hatt tilgang til den butikken i åresvis, men synes ikke den var så bra? Litt som et apotek, litt som et parfymeri..

Skrevet

Kicks er en svensk parfymeri-kjede, som har "alt" fra billige merker til dyrere...

Link

Skrevet
Kicks er en svensk parfymeri-kjede, som har "alt" fra billige merker til dyrere...

Link

Takk for svar :) Høyrest bra ut! Gledar meg til det opnar :hoppe:

Skrevet
Takk for svar :) Høyrest bra ut! Gledar meg til det opnar :hoppe:

JA det er noe for oss Discokula :jepp:

Skrevet

Sånn jeg har forstått det har alliance-apotekene fusjonert med Boots, slik at det blir en blanding av apotek og parfymeri. Tviler også på at de kommer til å føre alle merkene de har på Boots i England.

• 4 uker senere...
Skrevet

Så...

Er det noen som har vert innom og sett hvilke produkter/merker de har? Sett vekk fra apotekting?

Tenker kanskje å stikke innom en Boots i helgen, men det er en halvtimes bussreise til nermeste så gidder jeg ikke om de ikke har noe gøy.

Skrevet

Her står det om Boots i Norge. Også prodfuktene de har.

Jippi! :juhu: Kicks er kjempebra! Har handlet på Kicks i Sverige, og har (gratis) medlemskort der. De har alltid tilbud.
Skrevet
Her står det om Boots i Norge. Også prodfuktene de har.

Ooh, takk! Prøvde å google, men googlet visst feil.

Hvordan er prisene? Som de var på Spar Kjøp eller nærmere engelske priser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...