Fam Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Ja, det var igrunnen bare det jeg ville si: til dere som venter med lengsel og smerte og alt det der: Boots åpner i morgen! I lillestrøm mener jeg å huske det var. Stor annonse i vg idag.
Gjest itla Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Det at Boots åpner her til lands er jo en god nyhet, men jeg er spent på hvilke produkter de kommer til å ta med til Norge... Jeg stiller meg foreløpig litt tvilende til at de vil ha de merkene jeg pleier å hamstre på Boots i England - Bioré, Bach (Rescue Remedy), Benefit og Aussie, f.eks... Og medisiner som ikke er tillatt her til lands vil de jo heller ikke ha, som bihule-piller, blant annet. Så vidt jeg har skjønt er det først og fremst sine egne merker de vil ha - No. 7, Botanics, etc? Førstemann til Lillestrøm i morgen får avlegge detaljert rapport!
Nausicaä Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Åååh! :D *Håpe det åpner nettbutikk også, eller sender fra England og derfor har gode priser og stort utvalg* Deler av No.7 og Botanics blir jo allerede solgt på SparKjøp.
Gjest StockDama Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Eh? Hæh..? Aldri hørt om dette før, har du link til en nettside der man kan se hva de har?
amles Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Blir spennende se hvilke produkter de får. Leste at Kicks åpner i oslo sentrum 2 uke i mars...
Søtpotita Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Blir spennende se hvilke produkter de får. Leste at Kicks åpner i oslo sentrum 2 uke i mars... Kva er Kicks? :klø:
venus* Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har aldri forstått fascinasjonen av Boots. Jeg har hatt tilgang til den butikken i åresvis, men synes ikke den var så bra? Litt som et apotek, litt som et parfymeri..
amles Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Kicks er en svensk parfymeri-kjede, som har "alt" fra billige merker til dyrere... Link
Søtpotita Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Kicks er en svensk parfymeri-kjede, som har "alt" fra billige merker til dyrere... Link Takk for svar Høyrest bra ut! Gledar meg til det opnar
Mischa Skrevet 30. januar 2008 #11 Skrevet 30. januar 2008 Takk for svar Høyrest bra ut! Gledar meg til det opnar JA det er noe for oss Discokula
amles Skrevet 30. januar 2008 #12 Skrevet 30. januar 2008 Sånn jeg har forstått det har alliance-apotekene fusjonert med Boots, slik at det blir en blanding av apotek og parfymeri. Tviler også på at de kommer til å føre alle merkene de har på Boots i England.
Nausicaä Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 Så... Er det noen som har vert innom og sett hvilke produkter/merker de har? Sett vekk fra apotekting? Tenker kanskje å stikke innom en Boots i helgen, men det er en halvtimes bussreise til nermeste så gidder jeg ikke om de ikke har noe gøy.
lillesky Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 Her står det om Boots i Norge. Også prodfuktene de har. Leste at Kicks åpner i oslo sentrum 2 uke i mars... Jippi! :juhu: Kicks er kjempebra! Har handlet på Kicks i Sverige, og har (gratis) medlemskort der. De har alltid tilbud.
Nausicaä Skrevet 25. februar 2008 #15 Skrevet 25. februar 2008 Her står det om Boots i Norge. Også prodfuktene de har. Ooh, takk! Prøvde å google, men googlet visst feil. Hvordan er prisene? Som de var på Spar Kjøp eller nærmere engelske priser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå