Saeria Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jeg skal på jobbintervju og skal ha på meg en grå dressbukse. Jeg må i den forbindelse kjøpe sko, men er litt usikker på hvilken farge jeg bør ha på de. Tips? Kan jeg ha sko i denne fargen? http://www.dna-shoes.com/default.asp?page=...&id=08V3078 Eller burde jeg safe med mørk brun eller sort? Det kan hende jeg tar en sort dressbukse i stedet (lite sannsynlig da), hvilken farge på skoene burde jeg gå for da? Er så håpløs på sånne ting, for jeg liker å gå i flate casual sko/sneakers.
Gjest Rosin Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Nå vet jeg ikke hvilken type jobb du skal på intervju for, men min første tanke var sorte eller mørkeblå sko.
Catzy Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Litt avhengig av hvilken bransje du søker innen, så ville jeg safet med sorte eller brune sko.. Evt mørkeblå. Så kan du kjøpe de andre skoene når du har fått jobben.
Munachimso Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Jeg synes absolutt du kan bruke disse skoene, så lenge gråtonen passer. Gammelrosa er også veldig fint til grått. Sort eller en mørkeblå farge som passer om du skal safe. Til en sort dressbukse ville jeg brukt sorte sko. Evt røde. Egentlig mange farger som kan passe om du har noen andre detaljer i antrekker i samme farge eller som matcher. Mørkebrune sko til sorte bukser synes jeg ikke er noe fint. Og så lurer jeg egentlig på hvilket jobbintervju som krever mørke sko? Nå har jeg ikke så mye erfarning med jobbintervjuer da, så mulig det er et veldig dumt spørsmål Skriver litt rotete idag, ligger med influensa...
Gjest Pax Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg tror de skoene ville passe fint til en grå bukse.
Saeria Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2008 Det er innen psykiatri. Takker for tips. Skal tenke over saken. Regner med at jeg går i grått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå