*nora* Skrevet 27. april 2003 #1 Del Skrevet 27. april 2003 Skal snart holde selskap for jenta vår som blir 7 år. Driver nå å skal planlegge kakebaking og innkjøp, men kommer rett og slett ikke på nok kaker å lage! Vi blir mange, barneselskap først, og familien/nære venner etterpå. Derfor må det også være litt forskjellig. Dette har jeg bestemt å lage: Peanøttkake Sjokoladekake i langpanne Bløtkake/marsipankake Kanelboller Pizzahorn Muffins Ostekake? Så kommer jeg ikke på mer... :-? Noen som har ideer? Bør ikke være så veldig vanskelige å lage, for jeg skal bake kakene med barna rundt meg, i løpet av kort tid, og i tillegg skal jeg bake flere kaker til konfirmasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. april 2003 #2 Del Skrevet 27. april 2003 Gulrotkake er jo kjempegodt. I mine barnebesøk pleier jeg alltid lage youghurtgele. Barna elsker det. Blander rett og slett youghurt i avkjølt gele og lar det stivne. Serverer med vaniljesaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 27. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 27. april 2003 Tror faktisk jeg har oppskrift på en god gulrotkake liggende. Men mener det er til langpanne, og derfor har jeg ikke brukt den mer enn en gang, tror jeg. Kan jeg da bare halvere mengdene, og bruke den til sirkelform? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. april 2003 #4 Del Skrevet 27. april 2003 Ser du har skrevet opp sjokoladekae i lagpanne. Det minnet meg om en kake mamma alltid pleide å lage til meg. "slott" kalte hun det. Hun satte opp en remse av kake rundt hele "bunnen", og i hvert hjørne satt hun opp iskjeks på hode, slik at det ble som tårn. Inntil "veggene" satte hun seigmenn som liksom voktet borgen, og pyntet resten med non-stop, etc. Det var en av høydepunktene ved bursdager, få ha med et slott i barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå