Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har altid brukt mye pirring når jeg har hatt sex. Men, da har det altid vært ved at jeg har gjor ting med dama og pirret henne ved å komme nær, men så gli unna etc. I helgen hadde jeg sex med en jente (første gang vi hadde sex) og da gjorde jeg det annerledes. Jeg pirret henne ved å ikke få gjøre ting med meg hun hadde lyst til. Da hun skulle ta hånden ned i bokseren min for å begynne å runke meg så ok jeg tak i hånden hennes og sa at selv om den så ut som den var klar så var ikke kroppen klar enda og at skulle hun få lov til å gå ned ditt så måte hun varme opp den først. Dette gjorde henne vanvitig kåt og gjett om jeg fikk oppvarmingen jeg ba om. Jeg forsatte å pirre henne litt med dette og da hun kom med tungen oppover låret for å begnne å suge meg så stoppet jeg henne og spurte hvor lyst hun hadde til å suge meg. "Veldig" var sværet. Jeg sa på en spøkefull måe at jeg bare lar damer suge meg når de er helt desperate etter det. Det tente hun enda mere på og etter mere tungearbeid i området rundt og atter en avvisning så ot jeg henne suge meg. Det var den beste oralsexen jeg har fått i mitt liv. Hun var helt gal etter å suge meg. Etterpå så slikket jeg henne lener enn jeg ror jeg har slikket noen annen dame. Ville noen av dere reagert på samme måten som hun jenta her?
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har altid brukt mye pirring når jeg har hatt sex. Men, da har det altid vært ved at jeg har gjor ting med dama og pirret henne ved å komme nær, men så gli unna etc. I helgen hadde jeg sex med en jente (første gang vi hadde sex) og da gjorde jeg det annerledes. Jeg pirret henne ved å ikke få gjøre ting med meg hun hadde lyst til. Da hun skulle ta hånden ned i bokseren min for å begynne å runke meg så ok jeg tak i hånden hennes og sa at selv om den så ut som den var klar så var ikke kroppen klar enda og at skulle hun få lov til å gå ned ditt så måte hun varme opp den først. Dette gjorde henne vanvitig kåt og gjett om jeg fikk oppvarmingen jeg ba om. Jeg forsatte å pirre henne litt med dette og da hun kom med tungen oppover låret for å begnne å suge meg så stoppet jeg henne og spurte hvor lyst hun hadde til å suge meg. "Veldig" var sværet. Jeg sa på en spøkefull måe at jeg bare lar damer suge meg når de er helt desperate etter det. Det tente hun enda mere på og etter mere tungearbeid i området rundt og atter en avvisning så ot jeg henne suge meg. Det var den beste oralsexen jeg har fått i mitt liv. Hun var helt gal etter å suge meg. Etterpå så slikket jeg henne lener enn jeg ror jeg har slikket noen annen dame. Ville noen av dere reagert på samme måten som hun jenta her? Det er lov og drømme!
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Tja, kanskje, så sant kjemien hadde klaffet godt nok. Men så er jeg relativt submissive i utgangspunktet.
MarianneE Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 kanskje.... men ikke om jeg hadde sex med deg første gangen. Da ville du bare vært "rar" men om jeg kjente deg godt og vi hadde hatt sex menge ganger...jo...kanskje...
Gjest koosejenta Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 hun tenner sikkert på å være den underdannige og derfor ble hun så kåt...Hvis det var meg så hadde det hele endt andre veien siden jeg liker å være den dominante...Det du egentlig gjorde var å styre kontrollere henne..hun var underlegen og du den dominante....det er sikkert noe du også tennte veldig på,å få være den dominerende....i know the feeling;)
Gjest Mysticgirl Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Nei dette hadde ikke tent meg, siden jeg helst også har en tendens til å styre
Gjest Gitte Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Jeg hadde blitt irritert tror jeg. Riktignok er jeg sub, men syns ikke dette er veldig dominant oppførsel, snarere plagsom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå