Daiquiry Skrevet 28. januar 2008 #1 Del Skrevet 28. januar 2008 Det kan se ut som jeg er i ferd med å forlate singellivet!! Har endelig truffet en som jeg liker utrolig godt! jeg bare håper at det ikke tar for fort av..prøver å holde litt igjen, vil at ting skal skje naturlig. Men jeg er en håpløs romantiker, så det spørs det da.... Har vært på mange dater, men har enda ikke tatt steget helt ut...har bare vært på 1 base....Jeg både gleder meg og gruer meg til det skjer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 24. mars 2008 #2 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er jo kjempefint. Hyggelig at du har truffet en. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 24. mars 2008 #3 Del Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer masse! :juhu: Håper det går rette veien da Er selv på den base 1, spennede tid, selv om jeg for min del er ekstremt utålmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DAJMI Skrevet 24. mars 2008 #4 Del Skrevet 24. mars 2008 GRATULERER, håper det går bra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. mars 2008 #5 Del Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer så mye, veldig glad på dine vegne! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå