Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2003 #1 Skrevet 27. april 2003 Et litt privat tema, kanskje... men jeg spør allikevel! Når jeg får orgasme, blir magen veldig rund og hard, og musklene blir annspendt i flere min etterpå. Er dette kynnere? Og er det unormalt å få kynnere så tidlig? jeg fikk det allerde i uke 12, og er nå i uke 24
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2003 #2 Skrevet 27. april 2003 Ved en orgasme trekker livmoren seg sammen ja, så det du opplever er normalt. Det er også veldig variabelt hvor tidlig gravide begynner å kjenne kynnere. Noen kjenner ingenting i løpet av svangerskapet, mens andre får det svært tidlig. Med førstemann fikk jeg kynnere rundt uke 20, mens med andremann og mitt nåværende svangerskap har jeg hatt kynnere fra ca uke 15-16.
Trebarnsmor Skrevet 28. april 2003 #3 Skrevet 28. april 2003 Jeg faktisk reagerte på stikking i magen under orgasme før jeg visste at jeg var gravid.Det var det første som slo meg,at jeg var gravid. SÅ kom kynnerne,ganske tidlig,men svakt. Nå er jeg i 25 uke og magen er skikkelig øm når kynnerne kommer.De kommer uten at jeg har noe kose-stund med typen også.Hver dag. Det er sammentrekninger i livmoren.Den øver seg til fødselen. Utrolig hvor tidlig det starter ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå