Gå til innhold

Hvordan bli kvitt ekle edderkopper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde faktisk ikke katter spiste eddiser jeg, men det gjør de ja! Trodde jeg skulle krepere da plutselig katta begynte å leke vilt med en middels en mens jeg satt på do. Regna med at nå kommer katta til å stikke og så løper Eddie rett bort til meg, men neida, gumle, gumle, svelg og vekk var den. Visste ikke om jeg skulle :kvalm: eller rose katta jeg, endte med det siste.

Uansett, de lydsakene du stikker i kontakten, hold dere langt unna de billige, de bare forvirrer katta og gir deg selv hodeverk, du hører dem faktisk :o

Ellers så er en god, gammeldags mann tingen for meg også, og hårsprayen, den funker også! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke spray virker på vanlig måte så hold en lighter foran sprayboksen med flammen klar før du sprayer. Drivgassen og middelet som er inni funker bra som flammekaster og svir beina av de små j..... krypene og da kan de ikke flykte, spray så vanlig så de ligger i en liten giftpøl og dør

Gjest for i dag
Skrevet
og fjern alle edderkopper med støvsuger hvis du kan. Tøm posen etterpå.12

:o Tømme posen? Hvorfor? Ikke si de kravler ut igjen, for jeg støvsugde tre svære edderkopper i går...

Gjest Jænni
Skrevet

Hehe de kommer seg nok ut gjenn ja, hvis du bruker å ta dem med støvsugeren så sett en liten pose over enden på røret og ta en strikk på så den holder seg der.

• 3 år senere...
Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet
Hehe, slik var katten min også. Ingenting er som å se et edderkoppben stikke ut av munnen på en katt. Brr! Sikkert en fin proteinkilde.

Det finnes firmaer som bekjemper edderkopper , den eneste ulempen er at dette brukes rundt huset på bakken og alt som vokser og gror DØR!

Det finnes mange forskjellige saneringsfirmaer,det er bare å sette seg ned å finne en lokal en:) LYKKE TIL.

NB! Til alle som snakker om kjellere osv , jeg har et helt nytt hus (bygget i 08) og jeg har STORE edderkopper inne. Vi har revet et hus på tomtet for så å sette opp nytt. Dette skaper mye "uro" i bakken og derfor en del forvirring hos krypdyra. Forhåpentligvis vil dette roe seg for jeg er overhysterisk for store edderkopper. Men overnevnte tips hjelper,prøv det hvis du kan unnvære flotte bed og fin plen et år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...