Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har søkt studentvisum gjennom Australias offisielle visumsider og fikk en mail to dager etterpå med bekreftelse på at søknaden er godkjent. Det står også i mailen at det ikke er nødvendig med klistremerke i passet som bekrefter at man har visum, og at det kan være nyttig å ha visumets referansenummer. Er selve visumet den lange mailen jeg fikk? Skal denne printes ut og vises frem på flyplassen, eller har de det lagret i systemene sine slik at de sjekker det opp mot passet mitt ved ankomst? Håper noen kan hjelpe meg
gribo Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hei! Du har fått et elektronisk visum, så dette vil de finne ut av ved å bare se på passet ditt og scanne det inn på sin PC. Ta med deg referansenummeret som de sier i mailen, bare skriv det på en lapp og ha i veska, bra å ha i tilfelle de blir rot i systemet deres..
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Tusen takk for hjelpen! Jeg ble veldig forvirret nå, så det var fint med litt hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå