Snehvit Skrevet 27. april 2003 #1 Skrevet 27. april 2003 Tidligere har jeg brukt Organizer for å lese e-posten min når jeg var utenlands, og trengte da bare å fylle ut mailadressen og passordet for å få tilgang til mailene mine. Nå har de fjernet denne muligheten, og derfor lurer jeg på om dere vet om noen andre internettsider hvor jeg kan får tilgang til e-posten min.
Gjest Lea Skrevet 27. april 2003 #2 Skrevet 27. april 2003 Hva slagse-mailadresse har du da? (Ikke heeele adressen da, men f.eks online.no)
Snehvit Skrevet 27. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2003 Jeg har mailadresse fra Universitetet i Oslo.
Gjest Lea Skrevet 27. april 2003 #4 Skrevet 27. april 2003 Er det ikke noen mulighet for å videresende e-post derfra til f.eks en hotmail-konto da? Eller en webmail-side der du kan ligge deg på fra et annet sted?
Gjest Lea Skrevet 27. april 2003 #5 Skrevet 27. april 2003 http://www.usit.uio.no/it/epost/videresending.html Her kan du videresende e-post!
Snehvit Skrevet 27. april 2003 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2003 Takk for tipset, Lea! Nå har jeg ordnet med hotmail-konto og sjekket at det fungerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå