Gjest Duchess Skrevet 27. april 2003 #1 Skrevet 27. april 2003 Jeg trenger et bilderedigeringsprogram... Finnes det et gratis slikt program hvor man kan styre og herje med bildene sine, noe a'la diverse finesser i photoshop ?
Crazee Skrevet 27. april 2003 #2 Skrevet 27. april 2003 Vel, sidan du skriv "gratis" i overskrifta, så får det vel bli Gimp då - www.gimp.org Gratis, med fleire PhotoShop finesser, og for Linux og Windows. Går du over til ShareWare så er jo PaintShop Pro ein utfordrar - www.jasc.com
Crazee Skrevet 27. april 2003 #5 Skrevet 27. april 2003 Var visst litt vanskeleg å finna den, ja. Men prøv her: http://www2.arnes.si/~sopjsimo/gimp/
Crazee Skrevet 27. april 2003 #6 Skrevet 27. april 2003 Forresten, kan nemna for deg som for Nala: Ha augene opne for kva program som er på cover-CD/DVD på datablad og fotoblad - du kan få tak i mange gode program der; og ulike grafikkprogram er visst populært å gi bort med ujamne mellomrom (også kommersielle program.) Mange demoar - men òg fullversjonar. (Er forresten eitt på DVD-utgåva til PC Format, April.)
Gjest Zalomine Skrevet 28. april 2003 #8 Skrevet 28. april 2003 Jeg "bruker" gimp. Årsaken til hermetegna er at jeg enda slett ikke behersker det, men leker med det av og til, da sambo ønsker å gjøre meg interessert i dette.... Men, problemer med nedlasting kan jeg ikke hjelpe til med, for det gjorde sambo for meg. Trur vi måtte laste ned to forskjellige ting, eller så var det en annen ting enn den jeg trudde det var, det var noe rart med det i alle fall. Men nå funker det utmerket for meg.
Gjest dorian Skrevet 28. april 2003 #9 Skrevet 28. april 2003 Jeg lasta ned et ganske bra (og gratis) her om dagen. Husker ikke hva det het, men det var jævlig bra. dorian
Gjest dorian Skrevet 28. april 2003 #10 Skrevet 28. april 2003 OK, da. Får lete litt på diskene... dorian
Gjest dorian Skrevet 28. april 2003 #11 Skrevet 28. april 2003 OKH, dah!!! *slepe bena etter seg* Her er'n! http://boomdesign.no/files/exe/pix28ce.exe Pixia, het det. dorian
Gjest Duchess Skrevet 29. april 2003 #12 Skrevet 29. april 2003 Thank you! Jeg skal prøve det for gimp lå litt for høyt for min dataintelligens.
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #13 Skrevet 30. april 2003 Du fikk det ikke til nei Du må få med deg den "gtk" fila også, og den må du installere FØRST!
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #14 Skrevet 30. april 2003 Joa drrrrrrrrrrrian, Pixia er bra det, MEN THE GIMP ER BEDRE!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå