Gå til innhold

Han har for stor penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har akkuratt blitt sammen med en dielig mann, og alt er veldig bra, bort sett fra sexlivet...

Altså han er for stor. Den er ikke sånn super tykk, men veldig lang. Sikkert rundt 25 cm. Om jeg ligger på ryggen så går det sånn passe greit, han må være veldig veldig forsiktig i starten, men så er det ok. Kan komme når vi holder på sånn, men fikser ikke om han tar inn hele eller blir veldig hardhendt. Når jeg rir han kan jeg styre mye selv, så da går det stort sett greit.

Men jeg liker egentlig å bli tatt bakfra og han elsker å ta meg bakfra. Er bare det at det er så sinnsykkt vondt. Har hatt kjærester før som har tatt meg bakfra, da har det også vært på grensen til vondt, men en sånn deilig følelse mellom godt og vondt. Her er dete helt jævelig vondt og jeg fikser det bare ikke. Det er jo trist og frustrerende for oss begge, for jeg liker egentlig å bli tatt hardt og ikke bare kose slow sex hele tiden..Jeg er veldig våt og klar før vi begynner, alikevel så....

Alle tips og råd mottas med takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke annet å gjøre enn å bruke mye glidemiddel, samt å venne seg til størrelsen.

Mange jenter på forumet her ville nok svært gjerne myttet størrelse med deg. På tidligere tråder her klages det fælt på ikke å bli fylt opp skikkelig....

Skrevet
Ikke annet å gjøre enn å bruke mye glidemiddel, samt å venne seg til størrelsen.

Mange jenter på forumet her ville nok svært gjerne myttet størrelse med deg. På tidligere tråder her klages det fælt på ikke å bli fylt opp skikkelig....

Ikke mye hjelp. Det er ikke tykkelsen som er problemet men lengden. Pikken støter bort i livmorhalsen. Dette er spesielt problematisk bakfra hvor man trenger lenger inn. Det er ikke annet å gjøre enn å være forsiktig. Det kan godt være at det etter hvert blir en vane og at det ikke gjør vondt lenger.

Gjest Cataliina
Skrevet

Kanskje du blir vant til det etterhvert?

Skrevet

Be han være rolig og varsom, og vend deg til det. :)

Hvis det ikke løser seg, er det kanskje best å snu seg rundt og finne noen annen. Er helt vesentlig i et forhold at sexlivet fungerer..

Skrevet

Dere kan kjøpe en sånn gummringsak (sexlekeøy) som han fester rundt penisen. Da kan han ikke støte like langt inn samtidig får han stimulans nederst på pikken.

Du burde google temaet. Da finner du ekspertråd rundt om kring som langt overgår hva vi kan komme opp med.

Skrevet

Jeg hadde den samme problemstillingen med min eks. Så etter gummiringer, men ingen var brede nok til at de skulle ha noen effekt... Med tid og stunder vil du antageligvis 'tåle' å bli tatt hardt i de fleste stillinger (for min del var det alle utenom bakfra, som vi løste ved å ha en hånd i mellom. Ikke like 'dyrisk' men slik er det bare...)

Men selvfølgelig, hvor mye du "tåler" avhenger av hvor opphisset du er samt hvor du er i syklusen. Så her er det bare å prøve seg frem :)

Gjest Kvinne 83mod.
Skrevet
Jeg hadde den samme problemstillingen med min eks. Så etter gummiringer, men ingen var brede nok til at de skulle ha noen effekt... Med tid og stunder vil du antageligvis 'tåle' å bli tatt hardt i de fleste stillinger (for min del var det alle utenom bakfra, som vi løste ved å ha en hånd i mellom. Ikke like 'dyrisk' men slik er det bare...)

Men selvfølgelig, hvor mye du "tåler" avhenger av hvor opphisset du er samt hvor du er i syklusen. Så her er det bare å prøve seg frem :)

Hei.

Ja, jeg føler jeg kan svare litt da. jeg har en litt omvendt "frustrasjon"nevnt på en annen tråd jeg startet. Har nå en venn "normalt" utstyrt, mens min ex hadde en svært stor penis. Den var også veldig tykk,og jeg (vi),brukte en tid før jeg kunne romme hele lengden hans. Men man kan jo ha god sex i denne perioden også..

Etter første sjokket når jeg fikk se den,så modnet min akseptering for at hans kropp var litt xl akkurat der, og "i hodet" mitt ble det etterhvert et svært opphissende moment.Jeg likte,(og han), å bli kjent med denne spesielle kroppsdelen hans ved å undersøke masse..

Så etter hvert trenger han ikke å ha hele penis inne ved samleie i starten, og du må gjerne holde rundt penis ved roten.

Selvfølgelig viktig å være så stimulert som mulig og være fullstendig avslappet og"vid" i skjede.Du vil helt sikkert bli vant med og "tåle" mer etterhvert, skjeden er svært fleksibel. Det kan være vondt mot livmorhalsen, men som andre nevner så har det litt sammenheng med syklusen. Jeg opplevde at like før eggløsning når jeg var veldig stimulert så var det akkurat som livmor liksom "løftet" seg opp og ga ekstra rom for penis.

Lykke til

Gjest *nurket*
Skrevet

Lengden som er problemet, så det har jo ikke noe med trangheten i skjeden å gjøre. Dere må nok bare fortsette å ha sex, så vil du nok venne deg til det etterhvert. Ville heller hatt en som var for stor som man kan venne seg til, enn en som er for liten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...