Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Når jeg kommer hjem fra jobb etter en lang dag,og kommer hjem så er jeg sliten i føttene.Jeg jobber i parfyme-butikk og da blir det ikke mye sitting.Da er det så deilig å komme hjem og mannen din tar av deg de høyhælte skoene dine og masserer dem.men mannen min synes at jeg skal ta av meg strømpebuksa og dusje først før han masserer dem.Men da er mye av gleden borte,det blir ikke det samme.Det beste er å få fotmassasje med engang man tar av seg skoene og strømpa er på.Er det vanlig at menn synes det er ekkelt? Dame 35
Gjest Gjest_Enig_* Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Ja helt enig,det er det beste som fins!Men det er ikke alltid mannen min gjør det på meg.Men når han gjør det er det himmelsk!Best før man tar av seg strømpa ja,man kjenner virkelig at man slapper av..
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg skjønner ikke at menn skal ha noe imot å massere føttene til kona si,selv om hun har gått hele dagen i høyhælte sko.Det er jo tross alt kona,så de burde jo ikke være så ekle å ta i synes jeg da.
Gjest StockDama Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Svette føtter er lite delikat å ta i, skjønner mannen godt jeg =)
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Åhhh det er deilig! Jeg synes det er mannens plikt å massere konas føtter!Selv om de skulle være litt svette.Gjør da vel ingenting..Vi vasker jo klær og gjør rent
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Åhhh det er deilig! Jeg synes det er mannens plikt å massere konas føtter!Selv om de skulle være litt svette.Gjør da vel ingenting..Vi vasker jo klær og gjør rent Hva sier du hvis jeg mener at det er konas plikt og holde hus og hjem ryddig, pluss rydde opp all driten som jeg ikke gidder rydde opp etter meg,samt stille i senga når det måtte passe meg. Handle inn og servere avkjølt og ferdig åpna øl og snack til fotballkampen? Hvor helv... fjærn høres ikke det ut? Dere er nu noen rare skapninger!
FantasDick Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Hva sier du hvis jeg mener at det er konas plikt og holde hus og hjem ryddig, pluss rydde opp all driten som jeg ikke gidder rydde opp etter meg,samt stille i senga når det måtte passe meg. Handle inn og servere avkjølt og ferdig åpna øl og snack til fotballkampen? Det var litt for meget for en fotmassasje i retur. Mannen min masserer gjerne føttene mine, svette eller ei. Det er vel heller jeg som synes det er litt ekkelt at han tar på mine svette føtter.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Jeg synes det er mannens plikt å massere konas føtter!Selv om de skulle være litt svette.Gjør da vel ingenting..Vi vasker jo klær og gjør rent Det jeg ville fram til var vel at hun sier at dere vasker klær og sånnt, så er det vår plikt og massere føttene deres. Da må det jo være sånn at hvis vi masserer føttene så er det deres plikt og stille med kaldt øl og det nevn ovenfor.
Gjest _menesegpå_ Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Mannen min masserer gjerne føttene mine, svette eller ei. Det er vel heller jeg som synes det er litt ekkelt at han tar på mine svette føtter. Da er du lik kona. Jeg har fler ganger blitt "avvist" fordi hun synes hun er for svett. Trikset mitt da er at jeg har mintolje som jeg begynner å smøre inn henda mine med før jeg forteller at jeg skal massere henne. Når hun da nekter, sier jeg "nå er henda mine fulle av sterkt luktende olje så slapp av og ta av deg på beina." Hun protesterer ikke da, og oljen overdøver alle svettelukter så det er ikke noe problem...
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 Er det slik at jenter og kvinner liker å få føttene massert?
FantasDick Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 Det jeg ville fram til var vel at hun sier at dere vasker klær og sånnt, så er det vår plikt og massere føttene deres. Da må det jo være sånn at hvis vi masserer føttene så er det deres plikt og stille med kaldt øl og det nevn ovenfor. Hvorfor i pokker står det sitert av meg? Fotmassasje kan uansett ikke sidestilles med "holde hus og hjem ryddig, pluss rydde opp all driten som jeg ikke gidder rydde opp etter meg,samt stille i senga når det måtte passe" samt "Handle inn og servere avkjølt og ferdig åpna øl og snack til fotballkampen".
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 Hvorfor i pokker står det sitert av meg? Fotmassasje kan uansett ikke sidestilles med "holde hus og hjem ryddig, pluss rydde opp all driten som jeg ikke gidder rydde opp etter meg,samt stille i senga når det måtte passe" samt "Handle inn og servere avkjølt og ferdig åpna øl og snack til fotballkampen". Kjenner jeg blir varm når ikke dere ser sammenhengen Bare så det er sagt! Da mener jeg hvor urimelig det høres ut :kaffe:
Modern woman Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 Fotmasasje er herlig. Masasje i seg selv er bare helt fantastisk. Går mest i rygg/nakke masasjer hos oss. Jeg elsker å bli masert, og jeg elsker å masere min kjære.
FantasDick Skrevet 31. januar 2008 #14 Skrevet 31. januar 2008 Kjenner jeg blir varm når ikke dere ser sammenhengen Ja, men herregud - en liten fotmassasje er da ikke det samme som en fulltids "husmor-jobb". Jeg mener for øvrig ikke at det er mannens plikt å gi sin kone fotmassasje - jeg er bare glad jeg får det så ofte som jeg gjør.
Modern woman Skrevet 31. januar 2008 #15 Skrevet 31. januar 2008 Vet dere at det parforhold krangler mest om er husarbeid? Personlig gidder ikke jeg bruke tid på å krangle om det ... Jeg har bodd sammen med min kjære i tre år nå. Han vasker kler og jeg tar meg av alt annet, for det meste. Sånn ble det bare og det fungerer helt fint. Hender at vi bytter litt. Bare blir sånn det også. Vi vil jo begge ha det rent og ryddig rundt oss.
Gjest Golden Girl Skrevet 1. februar 2008 #16 Skrevet 1. februar 2008 Da er du lik kona. Jeg har fler ganger blitt "avvist" fordi hun synes hun er for svett. Trikset mitt da er at jeg har mintolje som jeg begynner å smøre inn henda mine med før jeg forteller at jeg skal massere henne. Når hun da nekter, sier jeg "nå er henda mine fulle av sterkt luktende olje så slapp av og ta av deg på beina." Hun protesterer ikke da, og oljen overdøver alle svettelukter så det er ikke noe problem... Ooooh. Heldig dame!!!!
Gjest Gjest_Mann40_* Skrevet 5. februar 2008 #17 Skrevet 5. februar 2008 Jeg hadde mer enn gjerne massert føttene dine når du kom hjem fra jobben. Deilig med kroppskontakt og fint å gi litt til kjæresten som er sliten! Føttene er neppe så svette at det vil være ubehagelig. Litt kroppslukt fra sin kjære er jo bare godt! Hvis du skal skifte og dusje først, blir jo hele poenget borte! Saken er jo å få litt stell og pleie med en gang du kommer innenfor døren, før middag og annet husarbeid begynner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå