aline Skrevet 28. januar 2008 #1 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei Jeg må nå ta meg selv i nakken og få sjekket og fjernet noen føflekker, og hadde i grunnen planer om å gå til legen og få henvisning til hudlege.. Men når jeg sjekker på gule sider, og derifra inn på diverse hjemmesider til klinikker og leger (som også får anbefalinger fra bekjente), så er det jo ingen av dem som har driftsavtale.. det vil si at hele prosessen vil komme på endel, med konsultasjon på rett i underkant av 1000-lappen, og over 1000 pr fjerning.. med evt etterkontroll, vil jo dette bli litt. Er det noen som har vært hos en hudlege MED driftsavtale? som var flink? i oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 5. februar 2008 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paladin Skrevet 5. februar 2008 #3 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hva med å prøve Oppsal hudlegekontor ved Morten Sandberg. http://www.bedriftsdatabasen.no/default.as...berg&fsok2= Jeg ble henvist dit av fastlegen for en liten operasjon og betalte kun egenandel. Her er link til alle legene som har driftsavtale med Helse Sørøst: http://www.helse-sorost.no/file_listgroup....mp;iGroupId=122 Gå inn på leger i Oslo telefonliste. Her får du listen over legene sortert på spesialistfelt. I spesialistfelter for hudsykdommer finner du endel leger, blant andre Morten Sandberg. Om han er langt unna kan du jo søke på de andre legene på Google og finne ut på den måten hvilket legekontor de tilhører. Lykke til med søket videre. Endret 5. februar 2008 av Paladin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 6. februar 2008 tusen tusen takk for linken. var du fornøyd på Oppsal? Det er nok de jeg har hørt om ellers også, om man ser bortifra de på operapassasjen, som definitivt ikke har driftsavtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paladin Skrevet 6. februar 2008 #5 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hei, ingen årsak. Oppsal hudlegekontor var helt greit faglig sett. De virket profesjonelle og effektive. Morten Sandberg er behagelig å snakke med og han vet hva han snakker om. Det eneste jeg kunne sette fingeren på var at lokalene er litt gamle og slitte (tenk stil fra 60-talls blokker i Oslo), men det behøver ikke bety noe for kvaliteten på selve jobben. Endret 6. februar 2008 av Paladin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei, ingen årsak. Oppsal hudlegekontor var helt greit faglig sett. De virket profesjonelle og effektive. Morten Sandberg er behagelig å snakke med og han vet hva han snakker om. Det eneste jeg kunne sette fingeren på var at lokalene er litt gamle og slitte (tenk stil fra 60-talls blokker i Oslo), men det behøver ikke bety noe for kvaliteten på selve jobben. Det høres bra ut, og så lenge det er rent og hygienisk der, så er jeg ikke så nøye på stilen ellers. Tror nok muligens det blir der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. desember 2009 #7 Del Skrevet 13. desember 2009 Tråden er ryddet iht reglene Mrs Shorty, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katarina Skrevet 21. oktober 2011 #8 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hei Jeg må nå ta meg selv i nakken og få sjekket og fjernet noen føflekker, og hadde i grunnen planer om å gå til legen og få henvisning til hudlege.. Men når jeg sjekker på gule sider, og derifra inn på diverse hjemmesider til klinikker og leger (som også får anbefalinger fra bekjente), så er det jo ingen av dem som har driftsavtale.. det vil si at hele prosessen vil komme på endel, med konsultasjon på rett i underkant av 1000-lappen, og over 1000 pr fjerning.. med evt etterkontroll, vil jo dette bli litt. Er det noen som har vært hos en hudlege MED driftsavtale? som var flink? i oslo. Ikke med driftsavtale, men vært hos hudleger som driver helt privat http://oslohudlegesenter.no/ http://www.dermatologi.no/hudsykdommer-h-m-hudlege.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevin Skrevet 3. mars 2013 #9 Del Skrevet 3. mars 2013 Noen som vet om en dyktig privat hudlege i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå