Linda644 Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jeg er nå farget håret mitt mørkt brunt siden undomskolen og nå er jeg 21. Det har da blitt naturligvis veldig mye farging. Jeg er nå lei av produkter som lover at de skal gå ut etter 6 uker og aldri går ut. Eller farger som heter lys brun og blir svart. Jeg er så lei av å farge ettervekst og håret. Så nå skal jeg gå tilbake til min naturlige røde farge... jeg syns ikke rødt hår er fint, men desverre har jeg det. Hva syns dere om rødt hår? kan rødtopper også være sexy? jeg har fått hørt at søsteren min har fått noen kommentarer som: den rødtoppen var jævlig pen... håper jeg også får det da så hva syns dere om rødt hår?
Uno Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Tja, kommer litt an på nyansen. Noen rødfarger er jo mer skrikende enn andre. Jeg syns min egen farge er brannbilrød, egentlig er den visstnok kobberød og veeldig flott, ifølge andre. Selv har jeg bare sett etterveksten av min egen farge de siste ti årene Rødt hår er jo nærmest et skjellsord, men det finnes da dem som virkelig kler det
Gjest Frk Åberg Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Jeg syns rødt hår er veldig fint, og skulle gjerne hatt det selv. Jeg syns ofte at de som har det fra naturens side kler det også, i motsetning til mange andre. Det har vel noe med hudfargen å gjøre.
Gjest StockDama Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Rødt hår er direkte vakkert, syns jeg hvertfall.
Pasjonsblomst Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Synes rødt hår er vakkert, sjarmerende og sexy! De fleste av fargene igrunn.. alt fra litt lys blond/gullerot, til sterkt rødt.. stilig!
estrella Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Jeg synst det er utrolig vakkert, og ville gjerne hatt den fargen selv!
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Jeg mener at det finnes jo rødhetter som er like 'kjedelige' på håret som alle andre, men de eksemplarene her på kloden som har kombinasjonen av rødt hår og vakkert hår blir forsterket av fargen. Langt rødt bølgete/krøllete hår er helt fantastisk.
Linda644 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2008 Her var det masse positivt! det hadde jeg faktisk ikke forventet! nå fikk jeg virkelig lyst til å være rødtopp! jeg skal prøve å få time i morgen til avfargning, jeg er ikke sikker på om jeg har skrikende rødt eller mer nedtonet. Går nesten ikke an å dømme på etterveksten;)
Gjest imli Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Generelt synes jeg rødt hår er veldig fint.
Linda644 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. januar 2008 (endret) Nå er det gjort og jeg ble faktisk fornøyd! litt rart å se meg med en farge jeg ikke har hatt flere år jeg har alltid hatt dårlig selvtillit og det er vel derfor jeg har hatet rødfargen min. Men jeg har fått bedre selvtillit det siste året, så det er vel derfor jeg aksepterer den. Endret 31. januar 2008 av Linda644
Gjest Pax Skrevet 29. januar 2008 #12 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har rødt hår. Ikke sånn rødt hår og fregner-rødt, men rødbrunt. Synes rødt er pent.
Gjest Indo Skrevet 29. januar 2008 #13 Skrevet 29. januar 2008 Synes rødt hår stort sett er kjempefint..mamma er rødtopp=)
Gjest marihan Skrevet 29. januar 2008 #14 Skrevet 29. januar 2008 Da jeg var mindre var håret mitt skikkelig rødt, men nå er det mer brunt med rødskjær i.. Jeg liker ikke fargen, og farger håret ofte. Tror det er litt sånn at hvis man har det selv, så liker en det ikke. Men hvis en ikke har det, liker man det.
Gjest Gjest_polly_* Skrevet 29. januar 2008 #16 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har langt kastanjerødt hår, og ganske blek med friske røde kinn. Ingen fregner. Brune øyne. Er skikkelig fornøyd med håret mitt, og får masse skryt av det også.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2008 #17 Skrevet 30. januar 2008 Jeg synes det er kjempefint med rødt hår, både på hankjønn og hunkjønn. Kombinasjonen blek hud/fregner og rødt hår er ofte nydelig. Om du ikke blir fornøyd med rødnyansen går det kanskje an å bruke en glansvask e.l som justerer den litt? Om du bruker farge som er tilnærmet lik din egen hårfarge blir det jo mindre pes og skille enn nå når du farger i en helt annen retning.
Gjest goldielocks Skrevet 30. januar 2008 #18 Skrevet 30. januar 2008 Synes rødt hår er kjempefint, bare det ikke er for lyst... Når det blir sånn rosa halvblondine uten øyenbryn og øyevipper er det ikke så pent desverre. Kobberrødt er bare vakkert.
Nabodama Skrevet 31. januar 2008 #20 Skrevet 31. januar 2008 Jeg synes også det er flott. DEt røde håret gjør forresten at du skiller deg ut, og det er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå