Sandie Skrevet 6. oktober 2009 #21 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tror det har vært noen undersøkelser som har bevist at slike kurer egentlig ikke fungerer? Jeg tror det beste er å spise sunt, trene og drikke masse vann! Men om en slik kur får deg til å føle deg bedre, så kan det kanskje allikevel være verdt alle pengene? Du tenker kanskje på testene som ble gjort i BBC-serien Truth about food som ble vist på NRK? Der beviste de ihvertfall at slike kurer ikke fungerer: http://www.bbc.co.uk/sn/humanbody/truthabo...ung/detox.shtml Så det er nok helst placebo-effekten som slår inn når folk føler seg bra etter slike kurer. En generelt sunn livsstil er nok bedre å satse på
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #22 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg ble skikkelig løs i magen av den kuren, det varte i flere dager... hytteturen med venninner ble dermed spolert... Derfor slutta jeg etter noen dager med å bruke den. Vet derfor ikke om den funker. Men med løs mage og mye luft følte jeg meg ikke særlig vel, verken i arbeidsdagen eller ellers... Advarsel!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå