Gå til innhold

BioDrain utrensning

Bomullstrusa

Anbefalte innlegg

I et forsøk på å rense kroppen innvendig og bedre selvfølelsen kjøpte jeg en pakke BioDrain her om dagen. I følge dama i helsekostbutikken var dette merket best. Det er en 5(6)-ukerskur og skal visstnok gjøre at jeg får finere hud, blir mer opplagt og generelt føler meg mye bedre. Hurra, tenkte jeg, inntil jeg leste litt på nett om bivirkninger osv....

Stemmer det at man får rar kroppslukt, uren hud, utslett og svetter mye?? Skal jeg gå rundt som en prikkete, svettende stinkbombe i 6 uker?! Jeg vil ikke gjøre det i ÉN uke engang! Er det virkelig prisen jeg må betale for å bli "ren"? Håper en engel der ute kan avkrefte myten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er nok riktig det. avfallstoffene må jo UT...

har prøvd meg på denne kuren jeg også.. men ga opp fordi man må drikke så sykt mye vann... noe ikke jeg orker, for da blir jeg kvalm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Har ikkje tru på sånn rensekurar. Trur kroppen er skapt for å ta seg av ting utan hjelp av sånt.

Og, ja. Endeleg nokon som og blir kvalm/uvel av mykje vatn. Har vært på diverse slankekurar der ein må hiva innpå med vatn og eg blir dårleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...tør ikke begynne på den jeg! Penger ut vinduet :tristbla: Jeg hadde fint klart å drikke litervis med vann, for drikker allerede som en helt, men vond kroppslukt og utslett... Huff... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Natalie_*

Jeg har tatt denne kuren, og syns ikke at vond kroppslukt og svette var noe problem. Jeg tilbrakte store deler av det første døgnet på toalettet og fikk kanskje litt mer kviser enn vanlig, men det ordnet seg i løpet av første uke. Utslett fikk jeg ikke. Tror at disse bivirkningene er litt sånn "i verste fall" og at hvis man har normal hygiene, så blir man uansett ingen stinkbombe.

Siden du allerede drikker masse vann så har du sikkert ikke det verste utgangspunktet, så disse bivirkningene vil nok bli mildere enn du tror. Jeg syns du skal gi kuren en sjanse, for den fungerer faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva gjør den? Hvordan fungerer den liksom? Og pris? Ble litt nyskjerrig her nå for den saltvannsrensen til Vendela Kirsebom frister ikke. Klarer ikke å drikke salt vann.

Hva er smaken på denne forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva gjør den? Hvordan fungerer den liksom? Og pris? Ble litt nyskjerrig her nå for den saltvannsrensen til Vendela Kirsebom frister ikke. Klarer ikke å drikke salt vann.

Hva er smaken på denne forresten?

Har ennå ikke turt å begynne på den da, men den har nok ingen smak. Den er i pilleform. 2 tabletter med et stort glass vann tre ganger daglig. Den skal "støtte kroppens egne interne utrensnings- og avgiftningsprosesser".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiv!

Har ei venninne som har gått på den kuren, og hun fikk ikke noe vondt lukt eller utslett... Kanskje en kvise eller to, men ikke noe spesielt av det heller.. Og hun syns den var kjempebra, hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd siden du først har kjøpt den!

Jeg fikk lyst til å kjøpe i morgen, føler jeg trenger en rens:p

Do it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt denne kuren, og syns ikke at vond kroppslukt og svette var noe problem. Jeg tilbrakte store deler av det første døgnet på toalettet og fikk kanskje litt mer kviser enn vanlig, men det ordnet seg i løpet av første uke. Utslett fikk jeg ikke. Tror at disse bivirkningene er litt sånn "i verste fall" og at hvis man har normal hygiene, så blir man uansett ingen stinkbombe.

Siden du allerede drikker masse vann så har du sikkert ikke det verste utgangspunktet, så disse bivirkningene vil nok bli mildere enn du tror. Jeg syns du skal gi kuren en sjanse, for den fungerer faktisk.

Signerer :jepp: Ingen form for vond lukt eller utslett eller noe her, men ble kvitt masse vann (og det er vel der kiloene forsvinner ;)), pluss at det ga meg et startpiff på slankekuren jeg holdt på med den gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt denne kuren tre, og har ikke merket noe til vond kroppslukt.

Svettet en del de første dagene, og hadde lett hodepine, men ikke noe var nevneverdig.

I etterkant av kuren følte jeg meg mer opplagt enn hva jeg gjorde før kuren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv heller renseplaster :)

Plastrene skal man klistre under føttene like før man legger seg, for å så ta dem av igjen når man står opp. Det er da fult av gugge under beina :forvirret: Men det virker! Og det mye bedre en tablettkurer (ta det fra en som har prøvd alt) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frem og tilbake med meg her, men nå som produktet allerede er innomhus må jeg vel bare hoppe i det og finne ut hvordan det funker! Dere sier jo så mye forskjellig, så jeg får bare håpe at det går riktig vei med meg, og at jeg ikke må stenge meg inne fordi jeg lukter høgg og er full av kviser og utslett ;)

*Krysser fingrene*

Men, ingen kur før helga er omme. Må unne meg litt rødvin og knask først :) Dessuten er helg en dum tid å begynne på. Mandag er starten på ei ny uke, og det "nye og bedre livet", hihi ;) Går for mandag!

Btw; plaster under beina, 'gjest'??? Aldri hørt om. Spøker du med oss eller? Ikke no særlig å ha fullt av gugge i sengetøyet da. Mye klesvask og høyere strømregning spør du meg :) Utbrodér, takk :kaffe:

Endret av SweetS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Gjest_nickname_*

heisann!!

jeg begynte på biodrain for 3 dager siden,og i kveld har jeg hatt kraftige magesmerter.... tenker at det kanskje har sammenheng me kuren.. noen der ute som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
Gjest Gjest_månestråle_*
heisann!!

jeg begynte på biodrain for 3 dager siden,og i kveld har jeg hatt kraftige magesmerter.... tenker at det kanskje har sammenheng me kuren.. noen der ute som har opplevd lignende?

Jaaa, det du har skrevet er som om jeg hadde lagt innlegget selv.. Skikkelig ubehagelig i natt og har hatt magesmerter siden jeg begynte, særlig øvre del.. skeptisk om det er lurt å fortsette, i natt klarte jeg ikke ligge på noe vis for at det skulle døyve "magevondten" :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke klar over at så mange tror at det er nødvendig og bra med såkalte rensekurer. Jaja, noe må man vel bruke tiden og pengene sine på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det har vært noen undersøkelser som har bevist at slike kurer egentlig ikke fungerer?

Jeg tror det beste er å spise sunt, trene og drikke masse vann! Men om en slik kur får deg til å føle deg bedre, så kan det kanskje allikevel være verdt alle pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...