Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2002 #1 Del Skrevet 6. april 2002 Jeg bruker ikke p-piller ennå. Venter på time hos legen. Jeg bare lurer på hvor fort gjort er det egentlig å bli gravid? Hvis gutten akkurat har hatt utløsning i senga og man ligger der rett etterpå, kan man bli gravid av det? Eller hvis han har brukt kondom under samleiet, og vi ligger tett inntil hverandre etterpå, uten at han har vasket seg? Det hadde vært fint hvis noen hadde noen erfaringer å komme med her. Jeg er kanskje litt for engstelig av meg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta Skrevet 6. april 2002 #2 Del Skrevet 6. april 2002 Man skal være forsiktig, men så lenge sædcellene ikke kommer inn i skjeden tror jeg ikke det er noen fare for å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 7. april 2002 #3 Del Skrevet 7. april 2002 Sædcellene hopper ikke opp av seg selv. De må komme inn i skjeden. Du kan bli gravid med det samme du har ubeskyttet sex. Det kommer an på hvor fruktbar du er. Jeg f.eks blir gravid med første forsøk. Jeg blir gravid når det skal være liten sjanse for å bli det. (hvis man f.eks full ammer en liten baby... Da skal det være mindre sjans for å bli gravid.. er teorien..*s*) Så hvis jeg var deg ville jeg ikke hatt sex uten kondom.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå