Gjest Mzfire Skrevet 27. april 2003 #1 Del Skrevet 27. april 2003 Vil bare takke for meg jeg. Ta en pause for en liten stund. Men jeg kommer tilbake igjen en gang. Hyggelig å være her inne med dere som jeg får Pm'er fra og som jeg har en god tone med :D Kommer til å følge litt med da og følge med deg Virgo. Klem Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nepolia Skrevet 27. april 2003 #2 Del Skrevet 27. april 2003 Lykke til videre da MzFire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. april 2003 #3 Del Skrevet 27. april 2003 Håper det ikke er meg det gjelder og at du snart er tilbake. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. april 2003 #4 Del Skrevet 27. april 2003 Håper at du kommer tilbake snart da Mzfire! Kommer til å savne trådene dine masse! Ha det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 27. april 2003 #5 Del Skrevet 27. april 2003 Hehe nei da Minnie, du er ei kjekk jente du Kommer tilbake en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 27. april 2003 #6 Del Skrevet 27. april 2003 Det varmer Lea :D hyggelig at noen liker trådene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 27. april 2003 #7 Del Skrevet 27. april 2003 Lykke til videre da MzFire Takk Nepolia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 27. april 2003 #8 Del Skrevet 27. april 2003 Kommer til å savne de morsomme linkene dine da, og de fine innleggene! Ikke bli for lenge borte da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 27. april 2003 #9 Del Skrevet 27. april 2003 Hyggelig at du satte pris på de morsomme linkene mine. Nei da tror ikke jeg kommer til å bli så lenge borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2003 #10 Del Skrevet 27. april 2003 Lykke til videre Mzfire, og håper vi ser deg igjen snart! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. april 2003 #11 Del Skrevet 27. april 2003 Næmmen du da Kom tilbake "før vi vet ordet av det"!! klem Embla s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 27. april 2003 #12 Del Skrevet 27. april 2003 Håper du snart er tilbake!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2003 #13 Del Skrevet 27. april 2003 Neii??? Du må ikke forlate oss, Mzfire??!! Og om du tar en pause, så må du looove å komme tilbake - ikke sant? Stor jegvilhadegher-klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 27. april 2003 #14 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg lover å komme tilbake om en stund Ikke glem meg da *koseklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 27. april 2003 #15 Del Skrevet 27. april 2003 Kommer ikke til å glemme deg! Håper du kommer snart tilbake. Savner trådene og innleggene dine allerede! Veldig trist at en bruker har fått deg til å føle deg uvelkommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 28. april 2003 #16 Del Skrevet 28. april 2003 Du er god, du - Mzfire.... kom snart tilbake, da...... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 29. april 2003 #17 Del Skrevet 29. april 2003 FORSVINNER DU VENNEN????? :o Kommer til aa savne deg KJEMPE masse.. Haaper du ikke blir borte saa altfor lenge hvertfall...... Aa LOV aa komme tilbake! Haaper alt gaar bra med deg hvertfall, og vit at jeg tenker paa deg. Sender deg en stooor klem fra meg her i Puerto Rico.. Hadet saa lenge da vennen! Klem. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 29. april 2003 #18 Del Skrevet 29. april 2003 Kommer til å savne de morsomme linkene dine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 30. april 2003 #19 Del Skrevet 30. april 2003 Nå klarer jeg ikke å være borte fra KG lenger, så jeg skal være her for en laang stund jeg. Var ikke mange dagene jeg holdt meg borte da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2003 #20 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg er glad du er tilbake, jeg, Mzfire!!! :D Velkommen skal du være! Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå