Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om kjolen til Angelina her.

Hun får litt pepper for den....

Se kjolen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke den var noe pen, rotete farger og uformelig fasong...

Angelina i seg selv så veldig pen ut da, fresh og opplagt:-)

Skrevet

Litt ...eh....flagrende? Ikke den peneste kjolen jeg har sett, men har også sett langt verre....

Skrevet

synes stoffet var pent, og hadde den hatt ett eller annet feste under bysten eller liknende, så hadde jeg elsket kjolen, men slik den er der, så ble den litt for uformelig for min smak.

Skrevet

Som aline sier, så hadde den vært veldig fin om hun hadde hatt noe i midjen e.l.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg syns fargen var verre enn fasongen. Jeg liker ikke slik innfarging, hvor nyanser går gradvis over i hverandre.

Skrevet

Jeg personlig synes ikke den var særlig pen nei. ser ut som en slik kjole som man bruker for å sjule noen valker eller en gravidmage, men som bare gjør alt mye verre...

Men, hver sin smak!

Skrevet
Jeg personlig synes ikke den var særlig pen nei. ser ut som en slik kjole som man bruker for å sjule noen valker eller en gravidmage, men som bare gjør alt mye verre...

Men, hver sin smak!

Leste en plass at de trodde hun gjorde det også(litt for mye se og hør på nett her :ler: )

Kjolen likte jeg ikke, men Angelina Jolie er jo vakker uansett!

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Det går jo rykter om at hun er gravid. Hun ville vel kanskje bare sprite opp ryktene litt da? :fnise:

Gjest Gjest_Petronella_*
Skrevet

Kjolen var nydelig og hun var mye stiligere enn de andre i de samme åletrange kjolene .. Angelina viste stil i motsetning til de andre kvinnene .. Det er SÅÅÅ mye mer elegant og sexy når man skjuler litt enn å være utringt til navlen og ha splitt til trusekanten .. Ta f.eks. Eva Longoria - etter mitt syn så eier ikke damen stil og eleganse - det gjelder bare å ha det så stramt og utringt som mulig .. i tillegg så ser hun så vanvittig kunstig ut at hun finnes ikke pen på slike bilder.

Skrevet
synes stoffet var pent, og hadde den hatt ett eller annet feste under bysten eller liknende, så hadde jeg elsket kjolen, men slik den er der, så ble den litt for uformelig for min smak.

Enig. Fargene var kledelige, men fasongen kunne blitt så mye bedre med et helt enkelt empireliv.

Gjest Petronella igjen
Skrevet

Ja, sikkert uformelig på enkelte andre - men på henne var den nydelig. Hun er SÅÅ tynn at denne kjolen er noe av det fineste jeg har sett på henne ..

I den kjolen stiller hun i en hele annen og høyere divisjon enn alle de andre det er bilde av ... se på bildet som kommer etter Angelica - noe så kjedelig ..

Skrevet

Ut i fra dette bildet, kan det se ut til at hun har lagt på seg litt da. Flott dame, litt for løs kjole.

Gjest Catwoman
Skrevet

Har ikke sansen for telt-klær overhodet. Hadde kjolen vært litt mer figursydd eller hun hadde hatt et belte i livet hadde den vært fin

Skrevet
Jeg syns fargen var verre enn fasongen. Jeg liker ikke slik innfarging, hvor nyanser går gradvis over i hverandre.

Enig!

Minner meg om slutten av 90-tallet, da det var mye av den typen stoff.

Skrevet

jeg likte fargene, men kjolen ble for formløs. Kjolen på det siste bildet derimot, av hun som spiller christina i Greys, den var stygg.

Gjest StockDama
Skrevet

Likte også fargene, passet henne bra, og i bildeserien var det flere kjoler som var ekstremt mye styggere enn hennes.

Gjest kjoleguri
Skrevet

Synes ikke det var en råpen kjole, men den heller mer mot pen enn stygg.

Som flere har nevnt synes jeg den hadde blitt mye penere om det hadde f.eks. vært bånd under bysten eller belte rundt magen.

Og det var i hvertfall en av de beste kjolene i forhold til de andre som var der.

Fargene kledde henne veldig godt. Fint å se hun begynner å få litt på kroppen sin igjen, hun ser utrolig mye penere og friskere ut nå.

Gjest Tigress
Skrevet

Steike, eg trudde ho hadde råd til å kjøpe seg ein kjole og ikkje berre rappe eit telt frå næraste campingplass!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...