Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jeg husker da jeg var liten så fantes det sånne søte dørskilter til hjemmet. De var laget av tre og håndmalt. En trefigur per familiemedlem (formet som personer). Feks en med lyst hår som mor, mørkt hår som far etc. Jeg har så lyst på en sånn til vår dør for de var så herlige.
Gjest Gjest_janni_* Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Kanskje de har noe sånt på husfliden. Eller at de vet hvor du skal få tak i dem. Husker de skiltene jeg. Fine..
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Du kan sjekke her om hun har noen. Husker ikke helt i farta hva hun har, men hun har mange fine
Vici Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Det sitter ofte ulike folk på kjøpesentre og maler slike på ulike stands. Iallefall sørpå. Ellers kan du jo ta en titt her: http://www.tusserogtroll.no/
koldbruna Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Det har jeg lurt på ofte også Men skal bestille Dørskilt nå. Takk for to fine linker.
TessaRosa Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Kan det være Kari Trestakk du er på utkikk etter? For noen år siden måtte man på party for å få kjøpt det. Nille har noen lignende figurer på noen kjøkkenartikler. Jeg mener å ha hørt at det er en mann ved navn Dag Runar Oterhals i Brevik som har kjøpt agenturet der. Ta kontakt med ham.
Gjest StockDama Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Kan du ikke lage et slikt selv? burde da ikke være så vanskelig.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Disse selger jo såklart ikke normalt i butikken, da måtte de hatt sykt mange varianter. Men det siste året har det hvertfall vært to stands på liertoppen som har solgt sånne.
trollmor77 Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Er det tilfeldigvis noen som kjenner en nettside hvor man kan kopiere slike trollmønstre. slik at man kan male selv? Må man forøvrig være flink til å male for at resultatet skal bli bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå