Gå til innhold

Finnes de ikke lenger?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

Jeg husker da jeg var liten så fantes det sånne søte dørskilter til hjemmet. De var laget av tre og håndmalt. En trefigur per familiemedlem (formet som personer). Feks en med lyst hår som mor, mørkt hår som far etc.

Jeg har så lyst på en sånn til vår dør for de var så herlige.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_janni_*
Skrevet

Kanskje de har noe sånt på husfliden. Eller at de vet hvor du skal få tak i dem. Husker de skiltene jeg. Fine..

Skrevet

Du kan sjekke her om hun har noen. Husker ikke helt i farta hva hun har, men hun har mange fine

Skrevet

Det har jeg lurt på ofte også :)

Men skal bestille Dørskilt nå.

Takk for to fine linker.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan det være Kari Trestakk du er på utkikk etter? For noen år siden måtte man på party for å få kjøpt det. Nille har noen lignende figurer på noen kjøkkenartikler. Jeg mener å ha hørt at det er en mann ved navn Dag Runar Oterhals i Brevik som har kjøpt agenturet der. Ta kontakt med ham.

Gjest StockDama
Skrevet

Kan du ikke lage et slikt selv? burde da ikke være så vanskelig.

Skrevet

Disse selger jo såklart ikke normalt i butikken, da måtte de hatt sykt mange varianter. Men det siste året har det hvertfall vært to stands på liertoppen som har solgt sånne.

Skrevet

Er det tilfeldigvis noen som kjenner en nettside hvor man kan kopiere slike trollmønstre. slik at man kan male selv? Må man forøvrig være flink til å male for at resultatet skal bli bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...