Tuttamedtulla Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jenta mi er 19 måneder, og har et par måneder hatt en tykk tånegl. Den er også veldig skjev i veksten(litt vanskelig å forklare, men...) Det er vel mest sannsynlig at det er sopp, er det ikke? Har ikke hatt det selv, så lurer veldig på om det er ubehagelig, og om det kan spre seg? Er det nødvendig å kontakte fastlegen for noe slikt, eller kan jeg bare kjøpe noe på apoteket selv? Hun har vært mye til legen i det siste også, så litt redd for å virke masete, selv om jenta mi kommer i første rekke selvfølgelig...
Helen Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Sønnen min hadde også en slik negl. Jeg var hos legen med han. Legen sytes det så ut som sopp, men han sytes det var litt rart at en så liten unge hadde neglsopp så han sendte oss videre til fotpleier. Fotpleieren sa det var bare noe som kunne komme helt av seg selv og at det blir borte etter en stund. Jeg tror sønnen min hadde det i et par år, men så ble det borte. Nå er han 7 år og neglen er helt fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå