Caos Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 (endret) Vi vurderer Grand Canaria, Poerto Rico. Vi er et par i 20 årene, og drar nedover utenom høysesong, siden vi helst vil slippe at det KRYR av skandinavere, noen klarer vi vel ikke å unngå men.. Noen som har tips til opplevelser, utfarter, resturanter, og romantikk? Tas imot med stor takk! Jeg har ikke vært der før, men min kjære var der en gang når han var barn. Dvs vi ikke vet hva vi bør få med oss, for der må vel være annet en strender? Endret 28. januar 2008 av Caos
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Bruk søkefunksjonen her på Gran Canaria og/eller Puerto Rico. Ditt spørsmål er sikkert stilt noen hundre ganger tidligere.
Gjest Blix Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 I Puerto Rica slipper du ALDRI unna skandinaver. Det er så mange som bor der nede fast også.
Caos Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 Åja, beklager, skal prøve å søke, er litt ny på dette her! Joda, noen møter vi jo selvsagt på, men tenkte å unngå de verste sesongene! Kunne godt tenkt meg en annen plass egentlig, men så er det så greit, siden familie har kjøpt seg leilighet der nå, da synes jeg vi kan teste ut! Skal søke jeg, men om andre har lyst til å tilføye noe, så er det absolutt lov!!
Opal Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har ikke vært på denne resturanten selv, men den ser jo romantisk ut Ellers er jo en rundtur på øya vanlig å ta, men anbefales ikke hvis man har høydeskrekk (jeg skal ALDRI ALDRI kjøre etter veiene i fjellene der mer, hehe). Badeland utenfor Maspalomas er moro, der blir man som et barn igjen
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 På Star Tours sider fant jeg masse leserbrev fra folk som har vært på Gran Canaria. Der finner du sikkert masse tips osv. Les her
Snuppelure Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Du skal ikke vurdere Tenerif istede da?.... eller er turen alt bestilt?
Caos Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2008 Du skal ikke vurdere Tenerif istede da?.... eller er turen alt bestilt? Om du leser over så skrev jeg at familien har kjøpt seg leilighet på grand Canaria. Dermed vil vi reise dit i år, for å oppleve det, og utnytte at vi kan bo i leiligheten. Men takk for tips. Skal lese reisebrev og slikt jeg kommer over, takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå