Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hvor vanlig/uvanlig er det at mannen blir trist etter sex? Svært trist, på grensen mot depresjon. Det går over etter en halvtime - time.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Med sex regner jeg med du mener samleie eller sex mellom to personer? Jeg kan bare snakke av egen erfaring når det gjelder solosex. I perioder i mitt singelliv har jeg blit oversentimental rett etter orgasmen, og grått, alltid ca et par sekunder etter orgasmen. Tror det har noe med at man kanskje blir ekstra følelsesladet på det tidspunktet, og hvis noe ikke er bra (i mitt tilfelle var det en kjærlighetssorg som var vanskelig å komme over) så blir det kanskje forsterket følelsesmessig rett etter en utløsning? Det gikk ca 15 min hver gang før jeg var mitt vanlige jeg igjen. Det kan jo være at han er litt småtrist over noe, som forsterkes veldig etter utløsningen. Kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Etter utløsning så mister menn energi og blir trøtte. Dette er bakgrunnen for at boksere gjeren går opptill en måned eller to uten sex eller onani før en kamp. De sier forskjellen i energinivå er enorm. Yogier fra India er opptatt av det samme og ønsker å gå uten utløsning for å holde energinivået oppe og bruke denne energien til åndelige formål. Hvis man går i flere måneder uten utløsning har energinivået en tendens til å li ganske voldsomt. Dette er anntagelig også mye av forklaringen på sølibatet i vestlige kirker (ikke den eneste, men en viktig grunn). Østens yogier har utviklet en teknikk som lar deg få orgasme uten utløsning. Det er nemlig utløsningen og ikke orgasmen som gir energitapet. Orgasmen gir masse energi, utløsningen stjeler enda mere. Derfor vil orgasme uten uløsning gi masse ekstra energi i forhold til hvordan ting er nå. Denne teknikken er relativt vanskelig å lære seg, men med trening på de nødvendige øvelsene 10-15 minuter 3-4 ganger i uken så vil man etter hvert mestre dette og det vil bli en naturlig del av sexen. Fordelen er at da blir menn multiorgasmiske og får etter hvert svært mye større og lengre orgasmer enn de gjør når de får utløsning. Disse orgasmene vil i begynnelsen være mindre enn utløsningsorgasmene pleide å være, men det endrer seg etter en stund. Sexleketøyet aneros kan også gi slike orgasmer uten utløsning, men da bare gjennom stimulans av prostata. Siden du eller den det gjelder opplever dette som et såpass stort problem ville jeg seriøst lært meg multiorgasmeteknikken. Den kan læres ved å lese mantak chias the multiorgasmic couple. Det krever som sagt en del arbeid, men når man klarer det så får man et sexliv av en helt annen dimmensjon enn de fleste er vant til. I ditt tilfelle så vil du også slippe å bli deprimert så jeg vil mene det er verdt å jobbe litt for. Bruke 10-15 mnutter på øvelsene en 3-5 ganger i uken (eller mer hvis du vil klare det fortere, hver dag er best) så bør du klare det i løpet av 1-6 måneder selv om det av og til kan ta lengre tid. Noen klarer det allerede på en dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå