Rexina Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hei:) Jeg har tenkt til å bestille meg en time hos en hudpleier i Drammen. Bruker Dermalogica-produkter, og har derfor lyst til å gå til en som selger Dermalogica og kan finne de beste produktene for meg. Men er det noen som har hatt en time hos Afrodite salongen, eller Karins hud og kroppspleie? Er det bra salonger? Og hvordan er det hos en hudpleier? Hva gjör de på en facemapping-time og hvor mye koster det? Og et skikkelig dumt spörsmål: De renser jo bort all sminke, så hva gjör dere når dere er ferdig hos hudpleier? Går dere rundt uten sminke etterpå, eller sminker dere dere på nytt, eller gjör hudpleieren dette også? håper på svar, for dette vet jeg ingenting om.
Gjest KristinH Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hei:) Jeg har tenkt til å bestille meg en time hos en hudpleier i Drammen. Bruker Dermalogica-produkter, og har derfor lyst til å gå til en som selger Dermalogica og kan finne de beste produktene for meg. Men er det noen som har hatt en time hos Afrodite salongen, eller Karins hud og kroppspleie? Er det bra salonger? Og hvordan er det hos en hudpleier? Hva gjör de på en facemapping-time og hvor mye koster det? Og et skikkelig dumt spörsmål: De renser jo bort all sminke, så hva gjör dere når dere er ferdig hos hudpleier? Går dere rundt uten sminke etterpå, eller sminker dere dere på nytt, eller gjör hudpleieren dette også? håper på svar, for dette vet jeg ingenting om. Jeg går til hudpleier i Skien og tar klystallsliping og ultralyd én gang pr. mnd. Hn fjerner all sminke( untat øyesminke) og jeg går derfra med en babymyk og sminkefri hud :o) Jeg betaler kr. 500,- for 30 min. Jeg har klipt og limt noe om facemapping. Facemapping: Facemapping er et unikt og annerledes hudanalysesystem som baserer seg på kinesisk ansiktdiagnostikk kombinert med tradisjonell vestlig hudanalyse. Analysesystemet kartlegger ansiktshuden i 14 forskjellige soner. Blir brukt i begynnelsen av hver behandling for å gi korrekt hudpleie. Gir hudterapeuten grunnlag for riktig valg av produkter og veiledning for hjemmebruk. Facemapping blir utført hver gang du er hos oss, for å sikre at din behandling reflekterer over de stadige forandringer som skjer i huden din. Facemapping er utrolig spennende og lærerikt.
Gjest ruskesara Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Har vært hos afrodite,og de er flinke
Nemesis Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Når du er ferdig hos hudpleier så har de alltid spurt meg om de skal ta på litt foundation for å dekke rødheten etter at de har knept ut svarte prikker. Ofte er det jo speil inne i rommet du er på,, så om du føler for litt maskara etterpå så er det jo bare til å ha den i vesken og ta på før du går ut og betaler. Selv så får pleier bare hudpleieren å hive litt foundation på fordi jeg går alltid hjem etter en ansiktsbehandling.
Rexina Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Tusen takk for svar:) Nå fölte jeg meg litt klokere. tenkte nemlig å ta en dag med hudpleie og shopping, og da vil jeg se litt fresh ut når jeg er ferdig:) Da tror jeg nok at jeg tester ut Afrodite:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå