Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Veronica Mars
Skrevet (endret)

Jeg har lastet ned Itunes før, på andre maskiner. Men når jeg prøver nå kommer det opp en side der det står "takk for at du lastet ned Itunes", uten at nedlastingen faktisk har startet. Er det noe galt med min maskin, eller er det noe galt på sida til Apple?

Kan noen andre prøve å laste ned og se om det fungerer?

Endret av Veronica Mars
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan virke som at nettleseren din har blokkert nedlastingen. Dette er ikke så uvanlig med nedlastinger som starter automatisk.

Ta en titt øverst i nettleservinduet ditt, avhengig av hvilken nettleser du bruker vil det ofte være en gul linje øverst på skjermbildet hvor det står at en nedlasting er blokkert. Man kan da ofte klikke på denne linjen for å fjerne blokkeringen.

Ta en titt lengre ned på nettsiden. Ofte står det noe som "Dersom din nedlasting ikke starter innen 5 sekunder, trykk her"

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Det kommer opp en liten hengelås der det står "warning: contains unauthenticated content", men det går ikke an å klikke på noe. Det kommer heller ikke opp en slik "dersom din nedlasting ikke starter...", det virker jo som de tror at jeg har fått lastet ned. Skjønner fremdeles ingenting...

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Heh, fikk til å laste ned når jeg brukte IE i stedet for firefox. Merkelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...