Molly80 Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hei! Gifter meg om ikke alt for lenge, og har i grunn funnet en kjole som er helt enkelt. Like etter at jeg gifter meg skal jeg i et bryllup der man ikke skal være stivpynta. Trives i grunn best i ikke helt lange kjoler, så jeg satser på å finne en kortere en. Nå lurer jeg på om noen har linker til sider... kanskje jeg til og med finner en jeg synes er enda finere enn den jeg skal gifte meg i, så kan jeg ta den jeg har til venninna mi sitt bryllup:) Har søkt på kjole og selskapskjole på nettet, men kanskje dere har noen linker jeg ikke har funnet? PS. ikke ute etter hvit kjole (,men svart kjole vil jeg selvfølgelig ikke ha i mitt bryllup..) Endret 27. januar 2008 av Molly80
mia83 Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hei! Gifter meg om ikke alt for lenge, og har i grunn funnet en kjole som er helt enkelt. Like etter at jeg gifter meg skal jeg i et bryllup der man ikke skal være stivpynta. Trives i grunn best i ikke helt lange kjoler, så jeg satser på å finne en kortere en. Nå lurer jeg på om noen har linker til sider... kanskje jeg til og med finner en jeg synes er enda finere enn den jeg skal gifte meg i, så kan jeg ta den jeg har til venninna mi sitt bryllup:) Har søkt på kjole og selskapskjole på nettet, men kanskje dere har noen linker jeg ikke har funnet? PS. ikke ute etter hvit kjole (,men svart kjole vil jeg selvfølgelig ikke ha i mitt bryllup..) Har du sett på www.divax.no ? Der har de jo mange fine kjoler
Molly80 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Har du sett på www.divax.no ? Der har de jo mange fine kjoler Ja, der har de mye fint. Men det er litt lang leveringstid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå