Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest utlogget
Skrevet

Hvorfor er det en del videoer på YouTube som hakke og stopper hele tiden? Jeg så nettopp en hel TV-serie der, og flere av delene var nesten umulige å se på, fordi de stoppet så ofte. Alle videoene var lagt ut av samme bruker.

Er det noe å gjøre med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du som har en treg internettlinje eller bruker den til andre ting samtidig? Når man bruker youtube så kan man se en rød linje nederset i film-vinduet som forteller hvor mye man har lastet ned av filmen så langt. Samtidig så kan du se en "prikk" som flytter seg bortover etterhvet som filmen spiller. Hvis disse to kommer i samme posisjon så risikere du fort at spillingen stopper fordi man har spilt av det som nettleseren foreløpig har lastet ned.

I slike situasjoner pleier jeg å sette på pause og heller vente til hele klippet er lastet ned

Skrevet

Jeg opplever også dette iblant og tror som sberg at det er på grunn av treg linje. Last ned hele og spill av på nytt ;)

Skrevet

Å, så det er det den røde linjen er! Men da prøver jeg igjen. Takk for svar!

Skrevet

Lar videoene laste nå. Men jeg legger merke til at de videoene som stopper ofte er veldig trege å laste. Noen laster nesten ikke i det hele tatt. Jeg har rask linje, for øvrig.

Skrevet

Hvis det er hele episoder av ting så tar det jo en god stund. Det er jo ganske store filer og sikkert bra kvalitet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...