Gå til innhold

tørketrommel vs tørkeskap

Gyda

Anbefalte innlegg

Hei dere som har tørkeskap.

Hvorfor valgte dere å kjøpe tørkeskap fremfor tørketrommel. Er det ikke ekstra pes å skulle henge dem opp i tørkeskapet - i trommel er det jo bare å dytte dem inn i luka og lukke igjen..

Har tørkeskapet noen fordeler som gjør at man velger det fremfor trommel. Er bare vant til at man har tørkeskap i barnehager, småskoler mm for å tørke SKITNE klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Der jeg bodde tidligere hadde jeg kun tørkeskap. Her jeg nå bor var det dårlig med tørkemuligheter så jeg kjøpte meg tørketrommel.

Det gikk helt greit å henge opp tøy i tørkeskapet. Det ble fort en vane. Hang du det pent opp så ble det ikke så krøllete. Det tok mye lenger tid å tørke i skap enn i trommel. Nå som jeg kun har tørketrommel opplever jeg at en del tøy absolutt ikke skal i tørketrommel så jeg har stadig tøy hengende til tørk. Jeg kjøpte meg elektronisk tørketrommel og synes det er fint å kunne stille inn hvor tørt tøyet skal være. I tillegg så stopper den av seg selv når tøyet er tørt. Kjekt i disse tider med høy strømpris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hverken tørketrommel eller tørkeskap, men skulle vi kjøpe en av delene, så måtte det bli tørkeskap. Tørketrommel sliter forferdelig på klærne, samtidig som de blir krøllete og stygge, så den ville jeg ikke ha brukt til annet enn håndklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Jeg kommer definitivt til å velge trommel, siden dagens teknologi gir meg muligheten til å tørke plagg rimelig kjapt.

Sverger til Siemens/Bosch pga versaliteten, fremifra el-teknologi og behagelig strømforbruk og pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer også! vi skal kjøpe hus hvor hvitevarer følger med, også tørketrommel. men vi har tørketrommel som bare er to år gammel, og masse klær som ikke kan tas i tørketrommel. er det lurt å bytte til tørkeskap da? innbiller meg at man sparer mye plass ved tørking av store ting...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...