Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I innlegget over linjen ber forbrukerrådet om negative opplevelser med produkter. Har du mailet henne? Hva har du i så fall fortalt om hvis jeg kan spørre om det..?

Jeg har hatt negative opplevelser med hårfjerningskrem, men det er så lenge siden at jeg ikke husker hvilket merke det var. I tillegg har de sikkert kommet med en "ny og forbedret formula" siden den gangen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I innlegget over linjen ber forbrukerrådet om negative opplevelser med produkter. Har du mailet henne? Hva har du i så fall fortalt om hvis jeg kan spørre om det..?

Jeg har hatt negative opplevelser med hårfjerningskrem, men det er så lenge siden at jeg ikke husker hvilket merke det var. I tillegg har de sikkert kommet med en "ny og forbedret formula" siden den gangen..

Jeg har ennå ikke mottatt svar på mitt innlegg, men jeg kan nevne noen eksempler jeg har mottatt gjennom andre kanaler:

1. Behandling av øyebryn på hudpleiesalong (produkt ikke spesifisert) – kraftig og smertefull betennelse som forplantet seg til deler av ansikt. Har fremlagt bilder, har vært hos lege.

2.Hårstylingsprodukter - Define, L’Oreal og Wella. Har brukt dette i mange år, men har nå fått store verkende og væskende sår på øreflipper, betente hårrøtter/klumper. Har vært hos lege.

3.Øyeskygge (Clinique) – kløe, varme, hovenhet og rødhet, ubehag varte i 8-10 dager, har blitt noe ømfintlig også for andre øyeskygger. Har fremlagt Bilder, har vært hos lege, har levert produktet tilbake i butikk, sendt kopi av klage til importør.

4.Anskiktskrem (Renai Creme) – rødhet, svie, flassing, oppsprekking av hud i ansikt. Har klaget til butikken hvor kremen ble kjøpt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...