Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Merker at typen blir sur når han ikke får seg noe, og det kan jeg jo forstå. Men skjønner ikke hvorfor sinnet er rettet mot MEG. Akkurat som om jeg valgte å "skru av" lysten for kvelden. Blir liksom sånn at "nå må jeg ha sex med han, ellers så blir han sur!" Det er jo så tørn off! Tror mannfolka vi bare kan "skru oss" på? - "Nå er det nesten 1 uke siden sist!" sier han Hva forventer han å få ut av slike "argumenter"? At jeg skal si "Å, nå fikk jeg lyst på deg!" ? Skjønner ikke bæret.
Gjest Tigress Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Det er sikkert ikke deg han er sur på, men han er sur, og da er det du som merker det. At det er en uke siden sist er forklaringen på hvorfor han er sur, men ikke nødvendigvis en bebreidelse. Noen menn har ofte lyst på sex, og blir sure og stressa når de ikke får seg noe. Det er ikke noe de gjør med vilje.
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Skjønner utrolig mye at han blir sur. Det tærer på humøret å aldri få seg noe og man blir nesten deprimert. Det er ikke din skyld at du ikke har lyst, men det er også frustrerende å ha så lyst men å aldri få. Hva om du hadde så lyst så lyst men han hadde avvist deg gang på gang? Han føler seg sikkert ikke på topp når han ikke får tilfredstillt sitt behov.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Kanskje noen burde tipse dem om at det hadde vert fordelsmessig for dem å ta det på en litt penere måte! Jeg gidder ikke å ha sex på leeenge! frister ikke når det blir sånn..
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Det er jo ganske velkjendt at man har ulike behov da, er det så fælt å måtte ta saken i egne hender? Det blir nesten som jeg hater sex av og til, fordi det blir krangler om det.
W. Wallace Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Personlig synes jeg han bør lære seg å skru deg på, og ikke bare forvente at du skal være vill og våt på kommando. Det er nok noen som rett og slett ikke har lyst så ofte, men jeg innbiller meg at de er sjeldne.
Marihata Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har perioder med masse lyst, og innimellom lange perioder hvor jeg ikke har noe lyst. I begynnelsen ble kjæresten min utafor og tok det personlig når jeg fikk en slik periode første gang. Noe som også gjorde det vansklig å få lyst igjen. Nå ser han det på meg med en gang om jeg er kommet i en slik periode, og han blir ikke sur eller masete. Han sier at jeg må ikke prøve å late som for hans del og tar seg en runk i stedet. Han maser aldri på meg, selv om det nå sidt tok nesten to uker før vi hadde sex. Jeg vet ikke hvorfor jeg mister lysten, det har ingenting med ham å gjøre, for jeg tenker ikke på sex i det hele tatt, det er liksom ikke-eksisterende i disse periodene. Han har forståt det og tar det ikke personlig. Du må forsøke å forklare ham hvorfor det er slik, og at det er vanskelig for deg å få lyst når han maser, og at selv om han slutter å mase så kan det alikevel være dager der du ikke har noe lyst. Forhåpentligvis blir han å forstå det til slutt, min kjæreste brukte litt tid på å forstå at det ikke hadde noe med ham å gjøre. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå