Gå til innhold

E-bay hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Hmm, okay, første kjøpet mitt fra e-bay og greier. Meeeen npr jeg skal betale så kommer "shipping and handlig" opp blank... Hvordan vet jeg lissom hva jeg skal skrive på der da? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se i annonsen for produktet du har kjøpt, der pleier det å være oppgitt forsendelsesomkostninger, ellers kan du jo ta kontakt med selger.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

hmm, okei da prøver vi. sier vel ifra hvis det blir galt kan jeg tenke meg.

Skrevet

Man pleier å få en mail fra selger hvor alt er lagt til. Jeg bruker å vente litt med å betale for å se om den kommer.

Skrevet

Det finnes en egen link som heter Request Total from Seller, det er bare å klikke på den så får selgeren beskjed om at du vil ha vite hvor mye den totale summen blir, så får du en e-post av selgeren med hva du skal betale.

:)

Gjest shopper
Skrevet
Det finnes en egen link som heter Request Total from Seller, det er bare å klikke på den så får selgeren beskjed om at du vil ha vite hvor mye den totale summen blir, så får du en e-post av selgeren med hva du skal betale.

:)

Helt riktig. Dette er beste og den korrekte måten å få summen på. Da sender selger deg en "invoice", med alle opplysningene om hva du skal betale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...