Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hmm, okay, første kjøpet mitt fra e-bay og greier. Meeeen npr jeg skal betale så kommer "shipping and handlig" opp blank... Hvordan vet jeg lissom hva jeg skal skrive på der da? :klø:
Malou Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Se i annonsen for produktet du har kjøpt, der pleier det å være oppgitt forsendelsesomkostninger, ellers kan du jo ta kontakt med selger.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 hmm, okei da prøver vi. sier vel ifra hvis det blir galt kan jeg tenke meg.
Arwen Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Man pleier å få en mail fra selger hvor alt er lagt til. Jeg bruker å vente litt med å betale for å se om den kommer.
Mischa Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Det finnes en egen link som heter Request Total from Seller, det er bare å klikke på den så får selgeren beskjed om at du vil ha vite hvor mye den totale summen blir, så får du en e-post av selgeren med hva du skal betale.
Gjest shopper Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Det finnes en egen link som heter Request Total from Seller, det er bare å klikke på den så får selgeren beskjed om at du vil ha vite hvor mye den totale summen blir, så får du en e-post av selgeren med hva du skal betale. Helt riktig. Dette er beste og den korrekte måten å få summen på. Da sender selger deg en "invoice", med alle opplysningene om hva du skal betale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå