Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 noen som har opplevd at sexpartneren (ikke kjæreste) har kommet med en kommentar om at en er feit under sex? det opplevde jeg, er normalvektig men har litt ekstra på magen. han gliste når han sa det så vet ikke om han mente det eller ikke. (hadde jeg vært tynn hadde jeg visst han ikke mente det, men jeg har som sagt litt "valpefett") uansett veldig unødvendig sagt...
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 herregud for en ting å kommentere under sex... nei det har jeg aldri hørt av noen av mine sexpartnere eller kjærester... sånt sier man da virkelig ikke...
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 herregud for en ting å kommentere under sex... nei det har jeg aldri hørt av noen av mine sexpartnere eller kjærester... sånt sier man da virkelig ikke... Jeg hadde sagt det! Hadde det vært tilfelle hadde jeg lett sagt det,hva er vitsen og holde det skjult? Hvis ikke dama hadde sett det selv hadde det ikke blitt nor ordning hvis man bare hadde holdt munn.
smaksløk Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Hva sa han da?? Kommer vel litt an på hvordan det ble sagt...men er uansett ikke så veldig fint gjort.
Gjest Bond Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 kanskje det var ikke ment seriøst? Men gutter skulle jo da vite bedre at dette er et omfintlig tema
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 kanskje det var ikke ment seriøst? Men gutter skulle jo da vite bedre at dette er et omfintlig tema Det er litt bull at alt skal pakkes inn når man skal si noe til dere,det beste er jo og kalle spade for en spade
Gjest Bond Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Det er litt bull at alt skal pakkes inn når man skal si noe til dere,det beste er jo og kalle spade for en spade Det spørs jo da om du vil se spaden igjen eller ikke
Gjest Gjest_Anette_* Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Si at hvis han mener du burde slanke bort det lille valpefettet du kanskje har, blir også puppene mindre. Da blir han nok stille...
minemor Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Jeg hadde sagt det! Hadde det vært tilfelle hadde jeg lett sagt det,hva er vitsen og holde det skjult? Hvis ikke dama hadde sett det selv hadde det ikke blitt nor ordning hvis man bare hadde holdt munn. Dummeste jeg har lest..... Klart hvis man har litt ekstra, så vet man d vel godt selv!! Jeg har alltid vært glad i kroppen min selv om jeg har litt ekstra både her og der. Hadde en evnt partner bemerket d, hadde jeg nok ledd og gått... Og nei, jeg er overhode ikke hårsår. Og hadde du hatt en minisnopp, ville du hørt d?? hehe..
Gjest *smak* Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Om han kommenterte magen min, ville jeg ikke føle meg attraktiv sammen med han, dermed hadde forholdet endet.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Dummeste jeg har lest..... Klart hvis man har litt ekstra, så vet man d vel godt selv!! Jeg har alltid vært glad i kroppen min selv om jeg har litt ekstra både her og der. Hadde en evnt partner bemerket d, hadde jeg nok ledd og gått... Og nei, jeg er overhode ikke hårsår. Og hadde du hatt en minisnopp, ville du hørt d?? hehe.. Slanke vekk litt valpefett går helt fint,få større pikk er nok litt mere komplisert desverre Hadde nok tålt og høre det ja,som du sier da hadde jeg jo vist det selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå