Gjest Lilleulv Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Valpen min er 5 mnd gammel. Jeg har fra hun var helt liten tatt henne med meg over alt, for sosialisering og fordi hun skal være vant til å være med på besøk. I begynnelsen var jeg imponert over hvor rolig valpen var, og hvor utrolig fint den slo seg til ro. Dette har snudd helt!!! Hadde henne med til ei venninne i dag, og det er der hun har vært med mest!! hun travet rundt, peste, maste, klenga. vi var der i 6 timer, og hun holdt på sånn i 6 timer :O jeg ba henne legge seg, roste henne for å ligge. men hun slappet ikke av, og etter en stund begynte hun å vandre igjen. Vi gikk også på tur så hun fikk løpt løs og kosa seg. hun slo seg ikke til ro etter det heller. Sånn har hun vært de siste ukene borte. traver, peser, maser.... åssen få henne til å roe seg borte?? :O
Gjest rikkerikke Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Har du forsøkt å ta med deg teppet/sengen den pleier å sove på?
Gjest Lilleulv Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Har du forsøkt å ta med deg teppet/sengen den pleier å sove på? Nei, men det har jeg forsåvidt gjort på jobb og der slår hun seg fint til ro...
Gjest rikkerikke Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Nei, men det har jeg forsåvidt gjort på jobb og der slår hun seg fint til ro... Det kan være verd et forsøk i alle fall. Funker ofte greit fordi valpen i alle fall vet hva som er sin plass når den får beskjed om å legge seg. Pleide en stund også å ta med egen vannkopp jeg, og det var faktisk også med på å roe situasjonen litt. Tror ikke man skal undervurdere valpens behov for stabilitet selv under sosialisering.
Gjest Lilleulv Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Det kan være verd et forsøk i alle fall. Funker ofte greit fordi valpen i alle fall vet hva som er sin plass når den får beskjed om å legge seg. Pleide en stund også å ta med egen vannkopp jeg, og det var faktisk også med på å roe situasjonen litt. Tror ikke man skal undervurdere valpens behov for stabilitet selv under sosialisering. Skal jammen prøve det neste gang takk for tipset.
Caos Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Ja, jeg tror nok et teppe som er hundens kan hjelpe. Vi bruker å ha med teppe og eventuelt et tyggebein om vi skal noen plass. da slår min villbass seg til ro iallefall.
lolita90 Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 til vår valp har vi med oss reiseburet, der har valpen leker og tyggeben og et teppe å ligge på... og den har god plass...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå