Arwen Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Har noen støvletter som klikker veldig. Finnes det noe man kan gjøre med de slik at de har litt lavere lyd om ikke annet.
Gjest rikkerikke Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Ta dem med til en skomaker og spør om han/hun kan sette på noen tynne gummisåler.
Wonders Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Den lille plastikflikken/knotten som er på helen skal taes vekk og byttes ut med gummi, da slites de ikke noe særlig, og de bråker ikke, samt det er mykere å gå på. Stiletthel koster 100 pr par å flikke om til gummi. Noe mer enn det er uaktuelt!, gå til en annen skomaker!
Bomullstrusa Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Litt på siden dette her, men av erfaring er sko som lager mye lyd ofte også veldig glatte; man sklir lett i dem. Sandpapir er løsningen! Puss lett under sålen til den ikke lenger er så glatt og du kan svinge deg galant over dansegulvet, uten å bekymre deg for å gli og falle Kanskje hjelper det mot lyden også..? Aldri tenkt over det selv, men..
fuerza Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 jeg fester slike runde puter som man har under stolbein for at stolen ikke skal ripe opp gulvet. fungerer fint om sommeren.
Bomullstrusa Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 jeg fester slike runde puter som man har under stolbein for at stolen ikke skal ripe opp gulvet. fungerer fint om sommeren. Ganske enkelt genialt! Men faller de ikke lett av?
fuerza Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Ganske enkelt genialt! Men faller de ikke lett av? For å være helt ærlig har jeg bare testet det en gang. og da regnet det ute.. Det holdt en god stund, men forsvant til slutt. Når det blir tørrere i været tror jeg at det holder seg ganske bra.
Arwen Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2008 Ser ikke det veldig stygt ut? sålen min er jo svart og de dingsene er jo hvite.
Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Ser ikke det veldig stygt ut? sålen min er jo svart og de dingsene er jo hvite. Man får kjøpt brune dingser også
fuerza Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Ser ikke det veldig stygt ut? sålen min er jo svart og de dingsene er jo hvite. Synes ikke hvis du ikke bruker en dings som er mindre i omkrets enn selve stiletthælen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå