Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to venninner som klippet seg der en gang, og de ble veldig fine. Er det sånn at Adam & Eva er kjent for å klippe spesielt bra? Jeg har hørt at de er dyrere enn en del andre, men jeg lurer på om jeg skal prøve hvis det er sånn at de skal være veldig flinke.

Vanligvis når jeg er hos frisøren klipper de helt greit, men det blir ikke akkurat så spennende. Jeg har langt, oppklippet hår, men kan nå tenke meg noe litt mer spesielt. De andre frisørene jeg har vært hos klipper det bare opp på samme kjedelige måte hver gang. Jeg vil se fin og naturlig ut, men gjerne litt mer tydelig frisyre, selv om jeg har hår til midt på ryggen.

Gjest Gjest_scarlett_*
Skrevet
Jeg har to venninner som klippet seg der en gang, og de ble veldig fine. Er det sånn at Adam & Eva er kjent for å klippe spesielt bra? Jeg har hørt at de er dyrere enn en del andre, men jeg lurer på om jeg skal prøve hvis det er sånn at de skal være veldig flinke.

Vanligvis når jeg er hos frisøren klipper de helt greit, men det blir ikke akkurat så spennende. Jeg har langt, oppklippet hår, men kan nå tenke meg noe litt mer spesielt. De andre frisørene jeg har vært hos klipper det bare opp på samme kjedelige måte hver gang. Jeg vil se fin og naturlig ut, men gjerne litt mer tydelig frisyre, selv om jeg har hår til midt på ryggen.

Jeg er veldig fornøyd med Adam & Eva. De er ikke _mye_ dyrere enn f.eks. Nikita, og føler at jeg alltid er mye mer fornøyd hos Adam & Eva enn hos dem. Den største forskjellen er kreativitet; når jeg går inn på Nikita og ber frisøren nær sagt gjøre hva hun vil, klipper hun kun tuppene, mens de hos Adam & Eva faktisk foreslår nye ting.

Gjest Cataliina
Skrevet

Adam & Eva er DYRT ja, og ikke noe spesielt bedre enn andre salonger. En gang ville jeg ha lyse striper, endte opp med å sitte der i TRE TIMER, og hun tok oppi 3 forskjellige farger på stripene fordi hun mente det ville bli best, og det endte da med at det ble veldig naturlig, men faktisk mørkere.... Gud, en hel ettermiddag bortkastet, og over 2500 kr skulle hun ha, ja. Aldri tilbake :) Jeg vil anbefale Leslie.

Skrevet

JA, de er bedre enn de fleste andre frisører. Jeg har prøvd mange forskjellige salonger, både dyre og litt billigere, men kommer alltid tilbake til Adam og Eva. Frisørene på A&E har mye internkursing og oppdatering hele tiden, de får masse input og er derfor gjerne både flinke, kreative og oppdaterte :) .

De er litt dyrere enn andre "vanlige" salonger, men jeg synes faktisk ikke det er sååå stor forskjell i pris. Jeg betaler gjerne 100-200 kr. mer for en klipp jeg blir veldig fornøyd med og som er klippet så bra at frisyren holder seg fin i mange uker, enn å betale mindre og bare bli sånn passe fornøyd ;) . Anbefaler Adam og Eva i Nedre Slottsgate!

Skrevet

Er også veldig fornøyd med Adam og Eva. Jeg har langt hår og klipper det ikke så ofte (som jeg burde), så da synes jeg det er greit å bruke litt ekstra penger påd et. Synes ikke det er så dyrt, men nå farger jeg ikke håret, så da lir det jo fort billigere. De gangene jeg har vært der har de vært flinke til å høre på hva jeg vil, til å spørre de "riktige" spørsmålene, til å ta seg tid og til å gi råd. Hos andre frisører jeg har vært virker det som de helst vil presse inn så mange kunder som mulig, så jeg føler ikke at jeg kan "bry" dem med å spørre og be om forslag.

Har ikke vært hos Nikita og de andre store kjedene, så jeg vet ikke om det er bedre eller dårligere..

Skrevet

Takk for svar.

Vet dere noe om hvor mye de tar for stussing og litt oppklipping av langt hår?

Skrevet

Man kan anbefale salonger så mye man vil ,emn når du bestiller time kan det faktisk hende at du får en frisør som enten ikke er flink eller som du ikke kommer helt på bølgelengde med... Og da blir du som regel aldri fornøyd... men du kan også være heldig å komme til en frisør du kommer kjempegodt overens med og være knall fornøyd etterpå... Så det er frisøren det kommer ann på, ikke salongen...

Men adam&eva er jo en veldig trendy kjede og holder seg veldig godt oppdatert med kurs og seminarer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...