Gå til innhold

fing i rumpa

Fremhevede innlegg

Skrevet

liker dere jenter å stikke fingeren opp i anusen på gutten din når du suger/onanerer ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan godt gjøre det om han vil, men det er ikke noe jeg liker eller misliker, det er det samme for meg.

Skrevet

Tor aldri jeg hadde fått lov. Han har en formening om at der er det bare utgang, men tenner ikke veldg på tanken jeg heller.

Skrevet

må si at det er fantastisk godt når hun beføler meg i rumpa.orgasmen blir kjempesterk

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja det er noe vi praktiserer ofta :)

Skrevet

Bruker aldri fingeren min, men har en sånn gummi ting til å sette på fingeren, men min negler tror jeg neppe det hadde vært noe hyggelig opplevelse å få en finger i rompa!

Skrevet

her i huset er det enveiskjøring ut rompa! :fnise:

Tror aldri jeg hadde fått lagt i samme seng som han om jeg hadde prøvd meg på noe slik.. og personlig synes jeg det er heeeelt i orden, siden jeg ikke ville hatt min finger der! :ler:

Skrevet

Vi elsker det begge to! :hjerter_rundt:

Heldigvis er dette blitt ganske vanlig så menn også kan få nyte godt av en ekstra kraftig orgasme!

Skrevet

En finger eller to i rumpa er fantastisk godt.Har alltid hatt sterke orgasmer når jeg blir sugd,men dette forsterker nytelsen.

Det neste blir kanskje strapon??

Skrevet

Nydelig med en finger i rumpa. Det forsterker orgasmen. Synd mange menn er såpass usikre på egen seksualitet at de ikke engang vil prøve...synd for dem... :ler:

Skrevet
Bruker aldri fingeren min, men har en sånn gummi ting til å sette på fingeren, men min negler tror jeg neppe det hadde vært noe hyggelig opplevelse å få en finger i rompa!

hmm.. hva slags greie er det?

Jeg er også redd for neglene, vil jo ikke skade fyren heller. (nå har jeg ikke prøvd enda heller, vi er helt ferske og jeg tester foreløpig hva han liker og ikke, dit har jeg ikke gått enda, men er på vei).

bortsett fra det, prøver jeg meg gjerne på det med finger i rumpa mens jeg suger eller liknende, ikke fordi jeg selv tenner på å gjøre det, men fordi jeg tenner på å gjøre det best mulig for ham, og jo kåtere han blir, jo mer liker jeg å gjøre det jeg gjør.

så handlingen i seg selv tenner meg ikke, men hans evt reaksjon, bestemmer hvor deilig jeg synes det er å gjøre eller ikke.

Skrevet
hmm.. hva slags greie er det?

Jeg er også redd for neglene, vil jo ikke skade fyren heller. (nå har jeg ikke prøvd enda heller, vi er helt ferske og jeg tester foreløpig hva han liker og ikke, dit har jeg ikke gått enda, men er på vei).

bortsett fra det, prøver jeg meg gjerne på det med finger i rumpa mens jeg suger eller liknende, ikke fordi jeg selv tenner på å gjøre det, men fordi jeg tenner på å gjøre det best mulig for ham, og jo kåtere han blir, jo mer liker jeg å gjøre det jeg gjør.

så handlingen i seg selv tenner meg ikke, men hans evt reaksjon, bestemmer hvor deilig jeg synes det er å gjøre eller ikke.

Negler er bare ekstra deilig når kvinnen berører rundt rumpehullet før den stikkes inn. Er man forsiktig...kan kvinnen gjerne ha lange negler inne i rumpehullet...prøv... :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...