BeautyQueen Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Ja. Trenger tips til produkt,gjerne som man får kjøpt på strawberrynet,eller lookfantastic da. På håret mitt etter jeg har vasket det og stort sett hele tiden ellers også er det masse småhår som står opp. Det er travelt. Vil ha en leave in balsam av ettellerannet ,som demper brus , og gir glans. Eller en stylingkrem eller noe lignende.. Så trenger jeg en rouge som gir glød og gjør sånn man ser frisk ut og fin ut. Er blondine. Og har ganske lys hud. Så var det en øyenskygge, med glitter\skimmer . Gjerne en løsskygge. Men det er det samme. En lys øyenskygge med skimmer\glitter. ? Håper noen har tips\produkter og komme med !
Miel Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg hadde voldsomt brusete hår en periode, og mitt beste tips er faktisk hårgelé. Kjøp gjerne en billig en, du skal uansett ikke bruke mye av den. Ta en liten mengde som du gnir ut i håndflatene, og stryk lett over håret. Dette holdt hele dagen for min del, også i fuktig vær, i motsetning til diverse anti-bruse-stylingkremer osv som bare gjorde håret mitt tungt og fortere fett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå