Zarabi Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Jeg var på skutebrygga og spiste. de har fantastisk god mat, og til dessert spiste jeg noe som het "Sorte snøballer". Det var visst vaniljeiskuler dyppet i lakrissaus med vanilje og samboca saus...var så utrolig godt og lurer veldig på om noen har noen oppskrift på dette??
Fanta Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Åh...det hørtes godt ut! Henger meg på her...
Zarabi Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 Jeg var på en i Drammen, men veit det er en i Sandefjord også.
Rainbow Brite Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg var på en i Drammen, men veit det er en i Sandefjord også. Hva med i Oslo da? Vet du om det finnes noe der?
Zarabi Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2008 Nei, men det er jo ikke lange veien fra oslo til drammen da. Skutebrygga ligger like ved Drammen stasjon
hkarls1 Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Søkte på det på google, og det eneste som kom opp var link til denne diskusjonen og menyen til Skutebrygga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå