Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kine_*
Skrevet

Jeg er skilt og har to tenåringer. Jeg har de siste to årene vært sammen med en helt fantastisk mann som også er skilt og ha to tenåringer. Han har barna sine 50/50, jeg har mine så og si hele tiden. Dvs. de er hos faren annenhver helg. Dette fordi han reiser mye og fordi mine barn ikke vil bo 50/50.

Nå snakker jeg og min kjæreste om å flytte sammen. Vi bor i samme by som ikke er så stor. Og barna våre vil uten problem kunne fortsette på samme skoler og ha samme omgangskrets om vi flytter sammen. Utfordringen er bl.a. å finne et stort nok hus....

Det jeg lurer på er om det er folk her på KG som har erfaringer med å flytte sammen og få en felles familie med mange tenåringer? Jeg har to jenter og han har gutt og jente. De er i alderen 12 til 18 år.

Er det mange utfordringer i hverdagen? Hvordan får dere det til? Hva har dere støtt på av problemer? Hvordan ble livet etter at dere flyttet sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren min og stefaren min flyttet sammen med sine til sammen fem barn mellom 13 og 16. I hverdagen gikk det helt fint, da vi alltid har vært ganske rolige av oss alle sammen, og det ble ikke noe mer krangling eller noe sånt.

Det største problemet var å finne et hus med 6 soverom :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...